[PG] Ontario/O'neill, 10-jarige bruine ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

[PG] Ontario/O'neill, 10-jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 01:04

Ik vraag me eigenlijk al een tijd af waar mijn vorige paard gebleven is. Ik heb hem verkocht aan een meisje in Naaldwijk en die hebben hem na een klein jaar weer in de verkoop gedaan, maar ik heb geen idee waar hij heen gegaan is.

Het gaat om een bruine ruin, 10 jaar oud, 1.69m. Alleen achter een wit voetje, beetje dom hoofd om te zien. Het is een luchtzuiger.
Afstamming is Creool uit een dravermerrie van Brilliant H(KWPN B-register papier).

Zijn naam was bij mij gewoon Ontario, maar het meisje na mij heeft hem uitgebracht onder de naam O'neill.

Er staat een foto van hem in mijn profiel, maar als mensen hem kennen dan hebben ze wsl aan deze beschrijving wel genoeg.

bienvenida
Berichten: 475
Geregistreerd: 17-05-05

Re: [PG] Ontario/O'neill, 10-jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 23:46

gomir schreef:
Ik vraag me eigenlijk al een tijd af waar mijn vorige paard gebleven is. Ik heb hem verkocht aan een meisje in Naaldwijk en die hebben hem na een klein jaar weer in de verkoop gedaan, maar ik heb geen idee waar hij heen gegaan is.

Het gaat om een bruine ruin, 10 jaar oud, 1.69m. Alleen achter een wit voetje, beetje dom hoofd om te zien. Het is een luchtzuiger.
Afstamming is Creool uit een dravermerrie van Brilliant H(KWPN B-register papier).

Zijn naam was bij mij gewoon Ontario, maar het meisje na mij heeft hem uitgebracht onder de naam O'neill.

Er staat een foto van hem in mijn profiel, maar als mensen hem kennen dan hebben ze wsl aan deze beschrijving wel genoeg.



ontario kwam bij mij vandaan

gomir

Berichten: 25535
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 00:00

Heb jij hem aan Danielle verkocht?

Maar dan heb ik natuurlijk nog steeds geen flauw idee waar hij nu is

bienvenida
Berichten: 475
Geregistreerd: 17-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 00:14

nee er zat nog 1 meisje tussen maar hij stond nog wel bij ons op stal. ik weet dat je er weinig aan hebt