[PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orrieborrie
Berichten: 355
Geregistreerd: 16-12-05

[PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 16:52

Ik ben op zoek naar mijn vorige pony, ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat.

Naam: Lucky Star (op papier Lily)
Kleur: Schimmel
Geslacht: Merrie
Vader: Damocles (Voltaire)
Hoogte: 1,55 m (ongeveer)
Leefdtijd: ouder dan 10 ( denk ik)

We hebben haar verkocht (ingeruild) bij een handelsstal in Prinsenbeek.

Weet iemand iets van haar?
Laatst bijgewerkt door orrieborrie op 14-05-06 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 11:28

pm natasha van bokt wie weet waar ze is
heb je op de bm site gekeken.. bij nieuwe baas staat ze daar neit bij ? staan een aantal schimmels op geen idee wie ze is en of ze er bij staat?

orrieborrie
Berichten: 355
Geregistreerd: 16-12-05

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 19:53

Afbeelding

Hier is een foto. ( jammer genoeg alleen van haar hoofd).
Misschien herkent iemand haar.

lovemidje
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: Roosendaal

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 01:32

Hey,
Ik heb lily gekocht op BM stables
Helaas heb ik haar daarna weer moeten verkopen naar ongeveer een half jaar.
Er was niks mee te beginnen
Ik stond toen der tijd nog op een manege en het was bokken steigeren rennen gewoon echt gevaarlijk

Jammer want voorders twas het een superpaardje

orrieborrie
Berichten: 355
Geregistreerd: 16-12-05

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 20:53

Echt waar??
Heb je ook foto's van haar?
Weet je waar ze naar toe is gegaan?

Echt vreemd want ze was altijd een super braaf diertje....

lovemidje
Berichten: 14
Geregistreerd: 11-01-07
Woonplaats: Roosendaal

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:52

Hey
Ik kan eens kijken of ik binnenkort wat fotos heb om in te scannen.

Ik zal eens een beetje vertellen hoe het gegaan is, want geloof me het was verder echt een superpony!

Ik ging kijken bij bmstables om mijn haflingertje in te ruilen omdat ik er eignelijk verder niks mee kon en toch graag wedstrijden wilde rijden, 2 ponys mocht ik niet omdat ik toen der tijd nog op de manege stond en ben dus verder gaan kijken. Toen kwam lily in beeld. Superlief en braaf en kon der alles mee en hebben toen uiteindelijk besloten haar te kopen.
Toen ze bij ons op stal kwam was ze de eerste dag(en) heel rustig en braaf net als bij bmstables.
Daarna werd ze steeds drukker en drukker. Begon weg te schieten, bokken steigeren het werd erger.
Op een gegeven moment was het zo dat ik er liever niet meer mee moch rijden als er andere in de bak waren en bepaalde lessen ook niet meer mee mocht doen.
Wij kregen dan ook het idee alsof ze iets van kalmeringsmiddelen toegedient had gekregen. Dit hebben we nooit kunnen achterhalen
Ik meen dat ik jou zelfs ooit nog aan de telefoon heb gehad. Iig een van de vorige eigenaren van Lily

Op een gegeven moment mocht ik erook niet meer op rijden van me moeder, was ook echt niet verstandig. En je moet weten ik heb er nooit iets verkeerds meegedaan, heb niet over mee heen laten lopen want was totaal niet bang!! Ik weet gewoon nog steeds niet wat er was met haar.

Ik heb ook echt wel leuke dingen beleefd met haar.
We deden springen samen. En dat deed ze echt heel lief. En voor dressuur ook echt een fijn paardje. En altijd knuffelen enzoo gewoon zoals het hoort. en ze heeft het goed gehad hoor!!

Ik vond het ook heel erg haar te moeten verkopen en we wisten eigenlijk ook niet hoe want ze deed gewoon echt gevaarlijk en schrikkerig in de bak.
Toen had ma gezegt dat er een handelaar was die vaker bij ons op stal manegeponys kwam brengen en daar is ze dus uiteindelijk naar toe gegaan. Heb achteraf gehoord dat hij haar een maand later nog niet verkocht had
Sindsdien weet ik echt niet waar ze is en been daar nog altijd benieuwd naar.

Hoop dat ik zo een beetje goed antwoord heb gegeven...
Ik zal eens kijken of ik eens wat fotos kan laten scannen

tanukigirl
Berichten: 13
Geregistreerd: 01-12-06

Re: [PG] Lucky Star (Lily), schimmel, e-pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 02:04

lovemidje schreef:
Hey
Ik kan eens kijken of ik binnenkort wat fotos heb om in te scannen.

Ik zal eens een beetje vertellen hoe het gegaan is, want geloof me het was verder echt een superpony!

Ik ging kijken bij bmstables om mijn haflingertje in te ruilen omdat ik er eignelijk verder niks mee kon en toch graag wedstrijden wilde rijden, 2 ponys mocht ik niet omdat ik toen der tijd nog op de manege stond en ben dus verder gaan kijken. Toen kwam lily in beeld. Superlief en braaf en kon der alles mee en hebben toen uiteindelijk besloten haar te kopen.
Toen ze bij ons op stal kwam was ze de eerste dag(en) heel rustig en braaf net als bij bmstables.
Daarna werd ze steeds drukker en drukker. Begon weg te schieten, bokken steigeren het werd erger.
Op een gegeven moment was het zo dat ik er liever niet meer mee moch rijden als er andere in de bak waren en bepaalde lessen ook niet meer mee mocht doen.
Wij kregen dan ook het idee alsof ze iets van kalmeringsmiddelen toegedient had gekregen. Dit hebben we nooit kunnen achterhalen
Ik meen dat ik jou zelfs ooit nog aan de telefoon heb gehad. Iig een van de vorige eigenaren van Lily

Op een gegeven moment mocht ik erook niet meer op rijden van me moeder, was ook echt niet verstandig. En je moet weten ik heb er nooit iets verkeerds meegedaan, heb niet over mee heen laten lopen want was totaal niet bang!! Ik weet gewoon nog steeds niet wat er was met haar.

Ik heb ook echt wel leuke dingen beleefd met haar.
We deden springen samen. En dat deed ze echt heel lief. En voor dressuur ook echt een fijn paardje. En altijd knuffelen enzoo gewoon zoals het hoort. en ze heeft het goed gehad hoor!!

Ik vond het ook heel erg haar te moeten verkopen en we wisten eigenlijk ook niet hoe want ze deed gewoon echt gevaarlijk en schrikkerig in de bak.
Toen had ma gezegt dat er een handelaar was die vaker bij ons op stal manegeponys kwam brengen en daar is ze dus uiteindelijk naar toe gegaan. Heb achteraf gehoord dat hij haar een maand later nog niet verkocht had
Sindsdien weet ik echt niet waar ze is en been daar nog altijd benieuwd naar.

Hoop dat ik zo een beetje goed antwoord heb gegeven...
Ik zal eens kijken of ik eens wat fotos kan laten scannen



Misschien heb je zelf te weinig ervaring?