[PG] Buddy shetlander zwartbont omg d'vaart overijsel..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buddyshet
Berichten: 5
Geregistreerd: 05-03-06

[PG] Buddy shetlander zwartbont omg d'vaart overijsel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 11:07

WIE WEET WAAR BUDDY IS?

zeven jaar geleden heb ik wegens erg vervelende redenen mijn grote maat shetlandpony ruin Buddy moeten achterlaten bij een boer/ handelaar in landbouwmachines aan het ommerkanaal in dedemsvaart.
hij zou Buddy geven aan zijn broer aan de overkant van het kanaal als ik het goed heb begrepen, voor de kinderen, ze hadden daar nog wel meer pony's staan. (dacht ik, zei de boer)

Buddy was toen ruim drie jaar oud.
hij is zwartbont, om precies te zijn wit, een zwart hoofd, doorlopend in een zwarte borst, en een zwarte vlek op 1 flank, ik weet bijna zeker links maar heel misschien heb ik het mis hoor.. (dan dus rechts)
zwarte haren in zijn staart.
Buddy is van mij geweest sinds zijn geboorte en ik was er heel erg aan gehecht.
Buddy heeft problemen met zijn achterbenen, hij is heel kort in de achterbenen, stappen gaat wel, draven helemaal niet en galop wel met de achterbenen vrijwel naast elkaar.
dit moet wel echt een duidelijk herkenningsteken zijn.
hij heeft ook sneetjes gekregen in zijn achterknieƫn, waar doorheen er pezen zijn doorgesneden, maar dat heeft niet geholpen.
mogelijk zijn daar nog littekens van te zien.

hij heeft een druipkol/ halvemaanachtig, en sneb.
op de foto's is duidelijk te zien hoe die aftekeningen op zijn hoofd eruit zien.
op deze foto's is hij nog veulen.
de grijzige vacht is later allemaal zwart geworden.

Buddy heeft een heel betrouwbaar karakter, echt en schat van een pony, ik hoop echt dat hij nog leeft, zou wie er in de buurt woont voor me willen rondkijken?
hij is nu tien of elf, ik heb verder helemaal geen foto's meer van hem.

Buddy als veulen:

http://i36.photobucket.com/albums/e4/il ... ponny4.jpg

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-06 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters in tag, naam in titel, en te grote foto naar link.