[PG] Demi, merrie 1.52 manege lisiduna

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renee91

Berichten: 1014
Geregistreerd: 15-04-05

[PG] Demi, merrie 1.52 manege lisiduna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 17:06

Een paar jaar terug heb ik een erg leuke (nu geschatte leeftijd) 9 jarige pony verder doorgereden. Hiermee ben ik in de loop der tijd ook bosritten gaan begeleiden en op vele nieuwe ritten meegenomen.
Ik heb zo'n band met haar op gebouwd dat ik altijd tegen mezelf heb gezegt, als er ooit is een pony mag komen, dan ga ik eerst weer naar haar opzoek en kijken of deze in de verkoop mag.
En ja, nu is het zover. Wij zijn op zoek naar een pony voor mijn zusje. Ik wil dit zo graag waarmaken, wat ik al die jaren tegen mezelf ben blijven zeggen.

Demi
Bruin
kolletje (vierkant)
Verder geen aftekeningen alleen zwart oplopende benen.
1.52

Het laatste wat ik vernomen heb is de veiling op manege lisiduna te zeeland waar ook zij op de lijst van verkoop stond. Jammer maar helaas kwam ik hier pas op de dag na de veiling erachter. Zij schijnt niet verkocht te zijn en nu dus weer in het bezit te zijn van de nieuwe eigenaar van manege lisiduna. Graag zou ik eens contact willen opnemen met iemand die deze pony goed kent en tevens ook bekend is met de eigenaar. De manege zelf heb ik proberen te bereiken, ben nooit geen steek wijzer geworden.

Hieronder 2 foto's tegen de tijd dat ik samen met haar werkte, daaronder een link naar een foto die ik als laatst heb vernomen van haar (erg verschil trouwens).

Afbeelding
Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RJE6IM6G
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-05-06 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters in tag.