[PG] Wester Aikema`s Brent- donkerbruine Welsh K ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sukidayo

Berichten: 404
Geregistreerd: 06-05-06

[PG] Wester Aikema`s Brent- donkerbruine Welsh K ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 10:41

Hoi mede-bokkertjes..

Ik was benieuwd of iemand mijn vorige pony kent..

Zijn naam is voluit :Wester Aikema`s Brent

een donkerbruine welsh K ruintje met een kol en 2 witte sokjes achter en een wit kroontje linksvoor...

toen ik hem had was hij ongeveer 1.43 hoog
volgens mij was hij ergens in April geboren ...15 april zou mogelijk kunnen zijn..en volgens mij in 1999...

Het bijzondere aan Brent is dat hij aan 1 van zijn ogen ( ik ben even vergeten linker of rechter maar volgens mij rechts..ik zit tot september in het buitenland en heb hier helaas geen fotos) deels blind is, 20%..je ziet een wazige witte vlek op het oogvlies..hij had er geen last van..kon normaal recht lopen..

Ik heb hem verkocht aan een man die Benny heet, hij stond toen paar dagjes op manege de oude held in Groningen...daarna is Brent verkocht aan een meisje in noord holland...althans dit is het verhaal dat ik van de verkoper kreeg...

Ik ben heeel benieuwd hoe het met Brent gaat.

Trouwens, ik heb nog een kopie van zijn papieren en ik heb het nummer van zijn paardenpaspoort, owja..ik heb hem ook nog laten chippen en ik moet het chipnummer ook nog ergens thuis hebben liggen..

kan ik daar iets mee doen als ik terug in Nederland ben?

alvast heel erg bedankt bokkertjes...

groetjes,
Suki
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-05-06 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

Lise81

Berichten: 2315
Geregistreerd: 08-09-04
Woonplaats: Eelde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:33

Misschien dat als je terug bent je eens met Benny kan praten of je meer info kan krijgen over naar wie het paard verkocht is?
Ik ken veel mensen die rijden bij de oude held, misschien kan ik bij hun eens vragen of ze wat weten.
Denk niet dat je heel ver komt met alleen een chip-nummer, helaas. Misschien wel via het welsh-stamboek?