[PG] Calimero, 10 jarige schimmel welsh B, kijk even!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

[PG] Calimero, 10 jarige schimmel welsh B, kijk even!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-06 13:05

Ik ben op zoek naar Calimero, naam kan inmiddels anders zijn, ik geloof niet dat hij paspoort of papier had bij verkoop dus de huidige eigenaren hoeven deze naam niet te kennen.

Afbeelding

Deze foto is ongeveer uit Maart 2005. Hij stond toen op minicamping het trekpeerd in Geeuwenbrug (drente). Na een paar weken is hij verkocht naar Handelsstal Hoeve Hopstein in Vledder (drenthe).
Ik heb hem daar nog een keer gezien, hoelang hij daar gestaan heeft weet ik niet, wel dat hij inmiddels verkocht is.

Calimero was een loeder, hij was bedoeld voor kinderen maar daar totaal niet geschikt voor. Hij kon in de wei zomaar trappen of bijten. In de bak was het enkel bokken en proberen naar je been te bijten.
Buiten was hij redelijk te rijden met enig overwicht. Wel steeds proberen te staken en als je wilde galopperen dan was het keihard draven tot hij in een bok-galop-bok-galop-bok-galop combinatie viel.

Calimero zou verkocht zijn naar mensen die dit weten en die hem voor de kar wilde zetten, daar is hij dan ook WEL erg geschikt voor.

Ik was knettergek van calli en had hem het liefst gekocht, maar had al een paard en eigenlijk was hij ook te klein voor me. Daarom zou ik heel erg graag willen weten waar hij nu is en hoe het met hem gaat!!!

Naam: Calimero (kan anders zijn)
Kleur: schimmel
Geslacht: ruin
Leeftijd: ik denk ongeveer 10 nu, maar kan er helemaal mis mee zitten
Schofthoogte: ik denk ongeveer 1.20 maar dat kan afwijken
Kenmerken: loeder onder zadel, lief voor de kar

Ik heb nog een paar foto's dus als je denkt hem te herkennen laat het dan weten alsjeblieft!!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: [PG] Calimero, 10 jarige schimmel welsh B, kijk even!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 23:08

SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!!!!!!!!!

Even een gigantische schop omhoog. Mensen, ik kan deze liever kleine doerak maar niet uit mijn kop krijgen!

Dus bij deze nog een poging hem onder de aandacht te brengen, in de hoop hem toch nog terug te vinden.