[PG] Ik zoek een welsh A Tessa/jolly en een D pony Izolde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

[PG] Ik zoek een welsh A Tessa/jolly en een D pony Izolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 14:15

Ik ben toch wel nieuwschierig of iemand misschien weet wat er met mijn vroegere pony's is gebeurt of waar ze zijn. Het gaat om de volgende pony's:

Naam: Tessa, maar op het inentingsbewijs stond Jolly
Geslacht: merrie
Hoogte: Weet ik niet precies meer, het is in ieder geval een A pony
Ras: Welsh
Leeftijd: Al een oudere pony, maar ik zou het eerlijk gezegt niet meer weten Bloos
Uiterlijk: Bruin met zwarte manen en staart, ze heeft een bles en 4 witte benen.
Kenmerk: Vroeger had ze altijd een bult op haar lip, dit kan inmiddels al wel weggehaald zijn.
Hier 2 foto's van haar, ze zijn niet heel duidelijk maar zo krijg je toch een idee, deze foto's zijn wel heel lang geleden gemaakt Bloos

Afbeelding

Afbeelding

En de volgende pony die ik zoek is:

Naam: izolde
Geslacht: Merrie
Vader: Downland Folklore
Leeftijd: Toen ze van mij was was ze 3 jaar oud, ik denk inmiddels dat ze rond de 10/11 jaar is, jonger zou ook kunnen hoor
Stokmaat: Toen was het is een D pony, ik denk dat inmiddels ook nog een D pony is
Uiterlijk: Vos, 3 witte beentjes en een bles.
Ze is toen naar het plaatsje Maurik verkocht, maar helaas ben ik toen alle gegevens kwijt geraakt en heb nooit meer contact op kunnen nemen. Hier heb ik nog foto's, let op ze zijn al wel lang geleden genomen, toen was nog maar 3 jaar oud, inmiddels kan ze er dus anders uitzien.

Afbeelding

Afbeelding

sidneylover

Berichten: 2115
Geregistreerd: 27-07-05

Re: [PG] Ik zoek een welsh A Tessa/jolly en een D pony Izolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-06 21:26

Niemand ?