[PG] shetlander van het roetsenest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gekketeckel

Berichten: 2237
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: op mijn bureaustoel

[PG] shetlander van het roetsenest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 13:19

wij hebben zo'n 12 jaar geleden een aantal shetlanders gefokt ,we zijn toen verhuist en hebben alle pony's moeten verkopen
nu ben ik opzoek naar de nakomelingen van onze shetjes onze stalmnaam was toen 't roetsenest
(deze naam is nu overgenomen door mijn oom die het nu als stalnaam heefdt voor zijn welschpony's,onze achternaam is roeters en daar is het van afgeleid ons huis heette vroeger het roetsenest dus zo ook de stal en toen we gingen verhuizen vroeg hij of hij het bord van de boerderij af mocht halen ,dus nu hangt het bij mijn oom)
Ik ben dus opzoek naar een aantal merries met de namen:hendrika van het roetsenest,gymberly van het roetsenest ik vroeg me af of iemand deze pony's kent allebei zijn ze van de moeder:olivia newton john de vaders weet ik niet meer want mijn ouders waren er vooral mee bezig ik was toen nog wat te jong.
Tevens ben ik op zoek naar Wolfia von biesterfeld (ook een shetje)
En ik zoek de newforest: Dimmy (zo heet hij op zijn stamboom) (verdere namen onbekend)hij moet nu ong 17 of 18 jaar zijn
hij was bruin met zwarte manen en staart en een klein hartvormig kolletje(beentjes weet ik niet meer en ik heb aleen nog maar een foto van zijn hoofd)
Ik kreeg dimmy toen ik 14 was hij was toen pas 3 en net zademak en ik was zelf ook maar een groen ruitertje en tja dat gaat niet samen!

als iemand een van deze pony's kent of in bezit heefd laat dan aub even iets horen
groetjes madrieka Pling
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-06 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

gekketeckel

Berichten: 2237
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: op mijn bureaustoel

Re: shetlander ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 13:28

niemand die iets weet?

gekketeckel

Berichten: 2237
Geregistreerd: 24-06-06
Woonplaats: op mijn bureaustoel

Re: shetlander van het roetsenest gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 14:02

kan iemand helpen?
ik wil heel graag weten waar deze pony's zijn
ik weet dat ze nog steeds leven want ik heb navraag gedaan bij het stamboek en gymberly en hendrika staan zelfs nog op onze naam !van wolfia is helaas niets meer bekend
groetjes madrieka

Anoniem

Re: shetlander van het roetsenest gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:57

SH --> OV.