[PG] Karuno, bruine draverruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

[PG] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 12:02

Voor een vriendin van mij plaats ik dit bericht. Tot vorig jaar augustus heeft zij de bruine draver Karuno verzorgt. Omstreeks augustus '05 is deze verkocht naar Groningen. Het bleek helaas niet te klikken en volgens zeggen is Karuno toen naar Duitsland gegaan.
Verdere info over leeftijd etc. en fotos volgen nog.

Ze zou heel graag willen weten hoe het met hem gaat....
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-08-06 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletter in tag.

Joltsje

Berichten: 9046
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [pg] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 18:28

ik ken wel een karuno. ook een draver ruin. iemand bij ons op stal heeft hem gehad. maar kon er niet mee overweg. maar dat was in friesland en niet in groningen. ze heeft de mensen nog gebeld of het paard terug kon maar dat kon niet. toen is hij naar een handelaar gegaan. maar alsje foto's hebt weten we misschien meer

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Re: [pg] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 20:51

Als ik zo het verhaal hoor, klinkt dat erg bekend over de Karuno die ik bedoel. Over Groningen weet ik niet zeker, kan idd ook Friesland zijn. Waar kwam die Karuno vandaan dan? Die ik bedoel komt uit Maassluis.

Joltsje

Berichten: 9046
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [PG] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:39

ik zal het haar even vragen. we een eindje uit de buurt. was het een klein meisje (wel volwassen maar geen joekel) ze heeft het hoofdstel, zadel en zweetdeken bij gekregen dat weet ik nog. ook een deken met zijn naam

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Re: [PG] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 08:47

Ja, ik dacht het wel, maar weet niet zeker. Heb die mensen even snel gezien toen. Ze waren toen volgens mij met zijn 3-en.

Joltsje

Berichten: 9046
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: [PG] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:14

hebje geen foto van karuno? (Ik niet sorry)
maar als het wel dezelfde is. het meisje kon er dus niet goed mee overweg (paard was ook niet de allermakkelijkste) en ze had nog niet veel ervaring (ze nam dan ook zelf veel hooi op de vork)

Esther28

Berichten: 4833
Geregistreerd: 22-03-04
Woonplaats: onder een hunebed

Re: [PG] Karuno, bruine draverruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 11:43

Ik denk haast wel dat we het over dezelfde hebben want Karuno was inderdaad geen makkelijke. Ik zal even aan die vriendin een foto vragen. Maar ik weet haast wel zeker dat we het over dezelfde hebben. Kwam jullie Karuno uit Maassluis?
Je hebt verder geen idee wat er daarna met hem gebeurt is? Dat ie naar een handelaar gegaan is, wist ze dacht ik wel en ze dacht ook dat ie in Duitsland terecht is gekomen. En vanaf daar zijn we het spoor bijster....