[PG] moonlight Merrie Gregor x legaat

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dmantoua
Berichten: 24
Geregistreerd: 20-07-06
Woonplaats: Puttershoek

[PG] moonlight Merrie Gregor x legaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-06 13:02

ik ben op zoek naar Moonlight. ze is enkele jaren geleden door alex vd hoef aan de manege verkocht waar ik werk. ik heb met haar de orun instructie cursus all round gedaan en haar een tijdje uitgebracht in het springen.
omdat ze niet genoeg lessen liep is ze deze zomer weer terug gegaan naar alex vd hoef. ik had een briefje met mn adres in moonlight haar paspoort gedaan in de hoop dat ik ooit nog zou horen waar ze terecht is gekomen en hoe het met haar gaat. ik heb helaas nog niks gehoord en ben benieuwd hoe het met haar is.
moonlight is een merrie van 157m hoog en inmiddels 12 of 13 jaar oud. op haar papier staat dat ze schimmel is maar ze is bijna helemaal zwart.
ze heeft in verhouding tot de rest van haar lichaam korte beentjes en een hele dikke buik.
het is een heel vriendelijk dier maar onder het zadel loopt ze niet erg hard en als je haar een tikje met de zweep geeft gaat nog wel eens bokken.
ik hoop dat iemand weet waar ze is en hoe het met haar gaat.

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: moonlight Merrie Gregor x legaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:04

Heb je foto's van haar? En wat is de naam van haar moeder?

cellavie

Berichten: 310
Geregistreerd: 25-01-06
Woonplaats: Schaijk

Re: moonlight Merrie Gregor x legaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 20:40

Sorry dat ik dit weer omhoog haal maar ik denk dat ik de Moonlight ken die jij hier beschrijft.
Ongeveer 6 maanden geleden hebben wij een nieuw manegepaard gekocht: Moonlight.
Merrie, ongeveer 12 jaar, dikke buik, korte beentjes, lui en kan erg goed springen.
Laat even weten of je nog naar haar op zoek bent, dan kan ik je wel een foto mailen!