[PG] Belgisch Trekpaard merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pooriin
Berichten: 5
Geregistreerd: 15-10-06

[PG] Belgisch Trekpaard merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:04

Ik ben al heel lang (zeven jaar) op zoek naar mijn oude verzorgpaard, Lena. Ze was een Belgisch Trekpaard merrie en ze zal nu zo'n 14 of 15 jaar oud zijn, als ik de eigenaar mag geloven. Ze is een bruinschimmel en stond in Tilburg, bij het Leijpark.
Ze is geregistreerd bij het stamboek voor Belgische Trekpaarden maar zij kunnen helaas niets voor mij doen, ik heb te weinig informatie. Ze heeft dus wel een brandmerk van een hoefijzer in haar hals.
Ze had toen vreselijke mok, althans, ik denk dat dat het was. Ze had grote gele bulten onder haar sokken waar in de zomer zelfs maden in zaten. De eigenaar zei dat hij hier wat aan deed, dat ze zelfs een operatie gehad had, maar dat het iedere zomer terugkwam.
Ze is rond 1999 weg gegaan. Ik heb geen idee waarheen.

Ik zoek ook informatie over haar dochter, Priske. Zij was bruin en had een klein wit kolletje. Ze was naar mijn weten niet geregistreerd bij het stamboek, ze had in ieder geval geen brandmerk. Zij zal nu een jaar of negen zijn, en ging weg in 1998. Ook zomaar ineens, en ik heb ook geen idee waar zij is.

Afbeelding

Afbeelding

Wie heeft er meer informatie?