[EG] Lester Franklin, 12-jarige KWPN - aparte bles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

[EG] Lester Franklin, 12-jarige KWPN - aparte bles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-06 20:13

Hoi bokkers!

Ik ben Joyce, en nu bijna een jaar de happy verzorgster van Lester (Franklin), een 12-jarige bruine KWPNruin.
Zijn eigenaar is Lisette van Schaik, larrylurex hier op bokt.

Zij zelf heeft al een tijd gezocht naar de vorige eigenaren van Lester, en is er wel eens een tegengekomen, maar die wilde niets meer met hem te maken hebben (euh..?). Ik zelf ben toch ook wel nieuwsgierig naar Lester in zijn jongere jaren, en hoop dat iemand mij kan helpen.

Lisette heeft hem gekocht toen hij 9 of 10 was, bij een handelsstal. Hij was toen heel erg verwaarloosd, was te mager, had heel veel wormen, rotstraal, en was heel schuw en aggressief. Inmiddels is ie er trouwens weer helemaal bovenop, en echt een toppertje Lachen

Lester is bruin (dus met zwarte manen en staart) en heeft een aparte, scheve, onderbroken bles. achter 2 witvoetjes en wat kleine witte (druk?)plekjes op zijn voorbenen. Hij heeft ook een hele rare tick: tijdens het rijden heel hard met zijn hoofd klepperen, ook te zien op een foto hieronder Knipoog . Ook wordt hij helemaal gek als ie een vlechtje in zijn voorpluk krijgt (of een wiebelend touwtje, een bungelende frontriem..).

Bij 1 van zijn vorige eigenaren is hij L1 dressuur geweest, en L springen (bij de pony's allebei).
Zijn vader is Freedom Z (v. Furioso II), moeders vader is Amor.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het vinden van 1 van zijn vorige eigenaren, zou het bijvoorbeeld leuk vinden om eens fotos van vroeger te zien, of gewoon te horen hoe hij eerst was!
Als je wat weet, mag je me mailen, hier in het topic zetten, of pben, verzin maar wat leuks Lachen

Dit is Lester nu:
Afbeelding
Afbeelding

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [EG] Lester Franklin, 12-jarige KWPN - aparte bles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 15:20

Ik weet dat het niet mag, maar stiekem schop ik het topic nog een keer omhoog..

nickvos
Berichten: 341
Geregistreerd: 25-05-06

Re: [EG] Lester Franklin, 12-jarige KWPN - aparte bles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 21:00

Ken hem niet maar hij is wel leuk Tong uitsteken

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [EG] Lester Franklin, 12-jarige KWPN - aparte bles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 21:05

Pff, ik denk, nou komt de gouden tip Knipoog
Bedankt voor je reactie, maar daar heb ik weinig aan, verder graag alleen reageren als je echt wat te melden hebt Lachen