[PG] welsh pony Inimini

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

[PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 21:29

hallo ik zoek een welsh pony inimini ze stond altijd bij ons
maar ze is verkocht Huilen naar duitsland Huilen
maar ze gingen verhuisen en toen heefd de manege ze gehouden Huilen
en toen ,,,,,? nu weet ik niet meer ... Huilen Huilen Huilen misschien jullie?

zo ziet ze er uit :
3 witte voetjes en 1tje bruin een hele groote bles over haat hele hoofd
maar de oortjes zijn wel gewoon bruin voor de rest is zij bruin en ze is een merrie van ongeveer 13 14 jaar oud en ze is super lief en egt niet gemeen !

ik mis haar zo Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

ik hoop dat jullie iets weten alvast bedankt Knipoog

xxx mij

Marigold

Berichten: 12582
Geregistreerd: 11-03-05
Woonplaats: Noorden

Re: Gezocht welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 21:35

kan je niet meer over haar vertellen, zoals de stokmaat, haar officiele naam, de regio waar ze vandaan komt, karakter, bijzonderheden, wanneer ze ongeveer verkocht is?

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Gezocht welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 22:13

Marigold schreef:
kan je niet meer over haar vertellen, zoals de stokmaat, haar officiele naam, de regio waar ze vandaan komt, karakter, bijzonderheden, wanneer ze ongeveer verkocht is?

ja wel wat wil je weten?

kainda

Berichten: 2734
Geregistreerd: 19-02-04

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 15:37

Hee Manon,

Als jij uit drenthe komt, wat ik denk...Dan is inimini een vosje en geen bruine pony Knipoog
Misschien herkent iemand haar dan juist wel.
Inimini ken ik ook wel, ze was zeker een hele lieve en mooie pony.
Ik hoop dat je haar terug vind Ach gut

Dionnee

Berichten: 1839
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: heerjansdam/zwijndrecht

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 16:05

En de pony die in mijn profiel staat? Lilo? Zo heb ik haar genoemd..

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 16:40

Heb je geen foto van haar?

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 17:16

wirona schreef:
Hee Manon,

Als jij uit drenthe komt, wat ik denk...Dan is inimini een vosje en geen bruine pony Knipoog
Misschien herkent iemand haar dan juist wel.
Inimini ken ik ook wel, ze was zeker een hele lieve en mooie pony.
Ik hoop dat je haar terug vind Ach gut


een vosje of een bruine pony mensen zullen dat heus wel bergrijpen Knipoog toch ?

JorisDy schreef:
Heb je geen foto van haar?


nee dat is ook so jammer

Dionnee schreef:
En de pony die in mijn profiel staat? Lilo? Zo heb ik haar genoemd..

`
nee dat is haar ook niet ze heefd egt een hele groote bles

dankje iedereen die strekte zei

Marigold schreef:
kan je niet meer over haar vertellen, zoals de stokmaat, haar officiele naam, de regio waar ze vandaan komt, karakter, bijzonderheden, wanneer ze ongeveer verkocht is?



haar oficielle naam is inimini ,karakter is egt supper lief en ook in de omgang ,bijzonderheden is dat ze een spier wit hood had Lachen , ze is al weel 2 a 3 jaar weg zo meteen 4 Huilen

Olifant schreef:
Succes ! , heel erg veel sterkte
Heb je nog wat meer informatie en heb je ook foto's ?


nee ik heb jammer genoeg geen fotos op de computer en wat voor informatie wil je weten
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-07 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hele zooi berichten samengevoegd, er zit een editknop ;)

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 11:13

revanche_04 schreef:
kvind het echt zonde:(

aan zo'n reactie heeft de TS dus niks...
Mss kun je eens bij het stamboek informeren. als de papieren op de naam van de nieuwe eigenaars staan, kun je eventueel zo te weten komen waar ze nu is.

Anoniem

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:58

Succes ! , heel erg veel sterkte
Heb je nog wat meer informatie en heb je ook foto's ?

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 13:05

Is het een ruin/hengst of merrie?

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 23:50

Stravero schreef:
Is het een ruin/hengst of merrie?

merrie;)

Anoniem

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:27

Moderatoropmerking:
Offtopic berichten verwijderd. SVP alleen bij serieuze tips of aanwijzingen reageren, sterkte wensen etc. is niet toegestaan op OV

linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 18:49

Ik snap ergens wel dat je haar op deze manier niet kunt vinden. Je topic is alles behalve ordelijk en de informatie die je verstrekt zou iedere willekeurige pony op kunnen lijken.

Voor de duidelijkheid in je volgende post, één bericht met volledige informatie.

Pony heet Inimini (Ergens verwacht ik niet dat dit haar officiële naam is), de pony is een merrie Welschpony (raszuiver, ouders bekend?) van hoe groot (stokmaat). Verder is de pony bruin van kleur (achteraf blijkt het vos, dit maakt nogal verschil aangezien vossen geen zwarte manen hebben en bruine paarden geen bruine manen, dus het is OF een vos OF een bruine met zwarte manen). Pony had een vrij brede bles.

Op welke manage heeft deze pony gestaan, want ook dit blijkt nergens uit..........

Probeer je volgende post volledige informatie te geven. Karakter (lief, schattig, poepig enz.) is niet echt meer van toepassing op een pony die ruim 3 jaar weg is.

Mijn post is misschien een beetje 'hard', maar bedoel er alleen mee te zeggen...........zonder voledige informatie kunnen WIJ (bokt) je niet verder helpen Bloos

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 19:41

linda_arnold schreef:
Ik snap ergens wel dat je haar op deze manier niet kunt vinden. Je topic is alles behalve ordelijk en de informatie die je verstrekt zou iedere willekeurige pony op kunnen lijken.

Voor de duidelijkheid in je volgende post, één bericht met volledige informatie.

Pony heet Inimini (Ergens verwacht ik niet dat dit haar officiële naam is), de pony is een merrie Welschpony (raszuiver, ouders bekend?) van hoe groot (stokmaat). Verder is de pony bruin van kleur (achteraf blijkt het vos, dit maakt nogal verschil aangezien vossen geen zwarte manen hebben en bruine paarden geen bruine manen, dus het is OF een vos OF een bruine met zwarte manen). Pony had een vrij brede bles.

Op welke manage heeft deze pony gestaan, want ook dit blijkt nergens uit..........

Probeer je volgende post volledige informatie te geven. Karakter (lief, schattig, poepig enz.) is niet echt meer van toepassing op een pony die ruim 3 jaar weg is.

Mijn post is misschien een beetje 'hard', maar bedoel er alleen mee te zeggen...........zonder voledige informatie kunnen WIJ (bokt) je niet verder helpen Bloos


PUNT EEN IS HAAR NAAM WEL INIMINI PUNT 2 IS HET EEN WELSH PONY RAS ZUIVER HAAR MOEDER HEBBEN WIJ OPSTAL EN HAAR VADER IS ONBEKEND MAAR WEL EEN WELSH PUNT 3 WAS HET EEN VOSJE EN PERONGELIJK HEB IK BRUINE GETYP KAN IEDEREEN GEBEUREN
PUNT4 IS HET EEN C PONY DAT STAAT OOK WEL ERGENS PUNT 5
HEEFT ZE EEN HEEL GROOTE BLES DIT ZIE JE BIJNA NEREGENS ZO ALS IK OOK AL AAN GAF WANT ZE HEEFS DR HELE HOOFD BIJNA WIT PUNT 6
WEET IK NIET OP WELKE MANEGE ZE NU STAAT ANDERS WIST IK TOCH OOK WEL WAAR ZE WAS !!! EN EERDER HEEFD ZE NIET OP EEN MANEGE GESTAAN!!!!!!PUNT 7 ZEG IK NIET DAT ZE SGAATIG EN POIEPIG ENZO IS AL IS ZE DAT WEL MAAR DAT ZEG IK NIET ZO IK ZEG DAT HET EEN GEWELIGE BRAAFE PONY IS EN EEN SCHAT VAN EEN BEEST PUNT 8
IS ZE WEL 3 JAAR WEG PUNT 9 WAAR BEMOEI JIJ JE EIGEKLIJK MEE ALLES KOMT OVER EEN WAT IK ZEG Boos!

linda_arnold
Berichten: 3326
Geregistreerd: 29-05-05
Woonplaats: Ootmarsum

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:33

Je kunt gerust je Capslock uitzetten!!

Ik probeer alleen je topic op te helderen, omdat al je antwoorden over verschillende post verspreidt staan!

Citaat:
PUNT EEN IS HAAR NAAM WEL INIMINI PUNT 2 IS HET EEN WELSH PONY RAS ZUIVER HAAR MOEDER HEBBEN WIJ OPSTAL EN HAAR VADER IS ONBEKEND MAAR WEL EEN WELSH PUNT 3 WAS HET EEN VOSJE EN PERONGELIJK HEB IK BRUINE GETYP KAN IEDEREEN GEBEUREN
PUNT4 IS HET EEN C PONY DAT STAAT OOK WEL ERGENS PUNT 5
HEEFT ZE EEN HEEL GROOTE BLES DIT ZIE JE BIJNA NEREGENS ZO ALS IK OOK AL AAN GAF WANT ZE HEEFS DR HELE HOOFD BIJNA WIT PUNT 6
WEET IK NIET OP WELKE MANEGE ZE NU STAAT ANDERS WIST IK TOCH OOK WEL WAAR ZE WAS !!! EN EERDER HEEFD ZE NIET OP EEN MANEGE GESTAAN!!!!!!PUNT 7 ZEG IK NIET DAT ZE SGAATIG EN POIEPIG ENZO IS AL IS ZE DAT WEL MAAR DAT ZEG IK NIET ZO IK ZEG DAT HET EEN GEWELIGE BRAAFE PONY IS EN EEN SCHAT VAN EEN BEEST PUNT 8
IS ZE WEL 3 JAAR WEG PUNT 9 WAAR BEMOEI JIJ JE EIGEKLIJK MEE ALLES KOMT OVER EEN WAT IK ZEG


In je eerste post zeg je;
Citaat:
hallo ik zoek een welsh pony inimini ze stond altijd bij ons
maar ze is verkocht naar duitsland
maar ze gingen verhuisen en toen heefd de manege ze gehouden
en toen ,,,,,? nu weet ik niet meer ... misschien jullie?


Nergens is uit op te maken dat je pony in (jullie) 'particulier' bezit was! De pony is dus als ik het goed begrijp verkocht naar een manege in Duitsland en de manege ging verhuizen en heeft haar gehouden??

Als haar moeder bij jullie op stal staat, dan is is er naar alle waarschijnlijkheid een deel van haar afstamming bekend?

En wat ik bedoelde over karakter eigenschappen bedoel ik een pony kan in 3 jaar behoorlijk vals worden of slechte eigenschappen ontwikkelen door de omstandigheden waarin zij gehouden wordt bijvoorbeeld. De informatie dat het een lieve en brave pony is na 3 jaar niet relevant meer. Al geloof ik je op je woord dat het zo was.

En voor je punt 9 heb ik getemt!

IniminiLover

Berichten: 904
Geregistreerd: 04-12-06

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 20:46

linda_arnold schreef:
Je kunt gerust je Capslock uitzetten!!

Ik probeer alleen je topic op te helderen, omdat al je antwoorden over verschillende post verspreidt staan!

Citaat:
PUNT EEN IS HAAR NAAM WEL INIMINI PUNT 2 IS HET EEN WELSH PONY RAS ZUIVER HAAR MOEDER HEBBEN WIJ OPSTAL EN HAAR VADER IS ONBEKEND MAAR WEL EEN WELSH PUNT 3 WAS HET EEN VOSJE EN PERONGELIJK HEB IK BRUINE GETYP KAN IEDEREEN GEBEUREN
PUNT4 IS HET EEN C PONY DAT STAAT OOK WEL ERGENS PUNT 5
HEEFT ZE EEN HEEL GROOTE BLES DIT ZIE JE BIJNA NEREGENS ZO ALS IK OOK AL AAN GAF WANT ZE HEEFS DR HELE HOOFD BIJNA WIT PUNT 6
WEET IK NIET OP WELKE MANEGE ZE NU STAAT ANDERS WIST IK TOCH OOK WEL WAAR ZE WAS !!! EN EERDER HEEFD ZE NIET OP EEN MANEGE GESTAAN!!!!!!PUNT 7 ZEG IK NIET DAT ZE SGAATIG EN POIEPIG ENZO IS AL IS ZE DAT WEL MAAR DAT ZEG IK NIET ZO IK ZEG DAT HET EEN GEWELIGE BRAAFE PONY IS EN EEN SCHAT VAN EEN BEEST PUNT 8
IS ZE WEL 3 JAAR WEG PUNT 9 WAAR BEMOEI JIJ JE EIGEKLIJK MEE ALLES KOMT OVER EEN WAT IK ZEG


In je eerste post zeg je;
Citaat:
hallo ik zoek een welsh pony inimini ze stond altijd bij ons
maar ze is verkocht naar duitsland
maar ze gingen verhuisen en toen heefd de manege ze gehouden
en toen ,,,,,? nu weet ik niet meer ... misschien jullie?


Nergens is uit op te maken dat je pony in (jullie) 'particulier' bezit was! De pony is dus als ik het goed begrijp verkocht naar een manege in Duitsland en de manege ging verhuizen en heeft haar gehouden??

Als haar moeder bij jullie op stal staat, dan is is er naar alle waarschijnlijkheid een deel van haar afstamming bekend?

En wat ik bedoelde over karakter eigenschappen bedoel ik een pony kan in 3 jaar behoorlijk vals worden of slechte eigenschappen ontwikkelen door de omstandigheden waarin zij gehouden wordt bijvoorbeeld. De informatie dat het een lieve en brave pony is na 3 jaar niet relevant meer. Al geloof ik je op je woord dat het zo was.

En voor je punt 9 heb ik getemt!


ER STAAT EEN VEEL GROTER VERHAAL WAT IK HEB GEZEGT WAAR MEER INFORMATIE IN STAAT ZE IS VERKOCHT NAAR MESEN IN DUITSLAND EN DIE MENSEN GINGEN VERHUISEN EN HEBBE DR OP DE MANEGE GEZET EN TOEN HEB DE MANEGE ZE GEHOUDEN DUSS... EN IK WEET ZELF VAN MIJN EIGEN PONY WEL DAT ZIJ NEVER NOOIT VALS ZAL ZIJN ER WORDEN OF ZE MOET AL MISHADELT WORDEN MAAR IM GA ER VANUIT DAT DAT NIET HET GEVAL IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

KhivkJe

Berichten: 366
Geregistreerd: 03-11-06

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:47

Mischien kun je van een bestaande foto nog een foto maken, met je cam of digi.. en die dan wel op de computer zetten. Kunnen we precies zien over wie je het hebt.

Anoniem

Re: [PG] welsh pony Inimini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:38

Hier een slotje, dit topic is veels te onoverzichtelijk geworden.

IniminiLover, je mag 1 nieuw topic openen met daarin overzichtelijk al je informatie.

Daarnaast is het NIET toegestaan om :
- Je berichten in capslock neer te zetten, je geeft dan namelijk aan dat je schreeuwt.
- Om de haverklap je topic omhoog te schoppen, je mag 1 keer per maand een verzoek om meer informatie plaatsen.

Hier een slotje.