[PG] 8-jarige shetlandpony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Napoline
Berichten: 366
Geregistreerd: 13-06-05

[PG] 8-jarige shetlandpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 16:57

Ponie, 8 jaar oud, witte haartjes juist boven de aanzet van zijn hele dikke staart, brede witte bles eindigend in een vleesvlek op de neus.
Dit hengstje heeft gestaan bij zijn eigenaars in Lokeren, is verplaatst geweest naar vrienden in Merelbeke, heeft vervolgens gestaan bij en jonge Fries in Zingem (adres onbekend - graag hierover gegevens) is terug gehaald naar de weide in Merelbeke, is vervolgens weggegeven aan een persoon-handelaar in Oosterzele door het adoptiegezin, die op zijn beurt deze ponie gegeven heeft aan een onbekende persoon.
De eigenaars zouden graag in kontakt komen met de huidige eigenaars, indien hij een goede thuis heeft, met veel liefde verzorgd wordt, en mits toestemming om de ponie jaarlijks te bezoeken, mag hij bij de huidige eigenaars blijven. Indien deze ponie bij een handelaar staat wil de eigenaresse de ponie eventueel terugkopen. Ponie is zoek vanaf eind september 2006
adri hauquier : *** of **** of adri.hauquier@pandora.be

alles wordt strikt vertrouwelijk behandeld.


Afbeelding
Afbeelding
http://gezocht.napoline.be/files/bolleke_1_212.jpg
Laatst bijgewerkt door Siempie op 09-12-06 15:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummers verwijderd. Deze zijn via pb verkrijgbaar.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: Opsporing shetlandpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:58

Dit staat hier verkeerd... Haha!

Napoline
Berichten: 366
Geregistreerd: 13-06-05

Re: Opsporing shetlandpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 17:00

Cyntje schreef:
Dit staat hier verkeerd... Haha!


Ik plaats hier dikwijls recente oproepen. Hoe sneller de mensen het nieuws ontvangen, hoe sneller de paarden gevonden kunnen worden (zie in het verleden). Dus ik hoop dat het deze keer ook kan blijven staan.

mvgr,
Gestolen paarden Belgie

miekemuys

Berichten: 252
Geregistreerd: 13-04-05

Re: Opsporing shetlandpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 14:04

Napoline schreef:
Cyntje schreef:
Dit staat hier verkeerd... Haha!


Ik plaats hier dikwijls recente oproepen. Hoe sneller de mensen het nieuws ontvangen, hoe sneller de paarden gevonden kunnen worden (zie in het verleden). Dus ik hoop dat het deze keer ook kan blijven staan.

mvgr,
Gestolen paarden Belgie

sterker nog, vaak worden de oproepen zelfs overgezet naar voorpagina nieuws.
en zoals napoline aangeeft, met succes volle resultaten.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Re: Opsporing shetlandpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 15:31

Op ON of VN horen alleen oproepen van gestolen paarden die minder dan een week geleden gestolen zijn. Is de diefstal ouder dan een week, dan hoort deze in het centrale topic op PP. Wanneer je op zoek bent naar een paard/pony die verkocht is of de eigenaren dan hoort het topic op OV. Daar plaats ik het ook naar toe en verwijderd de telefoonnummers.