[PG] FRUMMEL shetlander in sint pancras wie is de eigenaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

[PG] FRUMMEL shetlander in sint pancras wie is de eigenaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 21:13

Ik heb mijn shet aan Janneke Lijen verkocht. Zij heeft hem toen weer doorverkocht. En nu zou ik graag willen weten aan wie. Maar via haar krijg ik niets te horen. En ik wil hem heel graag terug kopen.
Het was altijd mijn maatje, Er staat een foto van mij en hem in mijn profiel.
Frummel i nu ong.9 jaar. Hij is helemaal zwart en heeft een kolletje en een snebje op zijn neus. Hij staat op de dijkstalweg.

Is het een idee om een briefje op te hangen? Maar het land is van Janneke. En zij wil niet dat ik in contact kom met de nieuwe eigenaars.

Wie weet er wat of kent hun?
Zouden jullie voor alle vragen&Antwoorden willen prive-berichte'en ? Dat is voor mij makkelijker!

Liefs, Madieke

A_man

Berichten: 1569
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [PG] FRUMMEL shetlander in sint pancras wie is de eigena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 14:49

madiek het enigste wat ik weet is dat frum van een moeder met kindje van 3 ong is die geen verstand hebben van paarden.. maar wie het zijn weet ik niet..
gr amanda

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Re: [PG] FRUMMEL shetlander in sint pancras wie is de eigena

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 20:11

linda weet het wel . ik heb een briefje neer gelegd. hopen dat ze daar op reageren. Linda wou oko nog wel vragen of ze hem evt weg doen als ze bij vroegop lopen.
Heb jij het adres trouwens van die eigenaar van die sht's bij lau der huis. weet ong waar die woont maar er zijn er zo veel met de zelfde achternaam daar Schijnheilig
PM even alsjewil!