[PG] verschillende paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liesje1986
Berichten: 567
Geregistreerd: 23-01-05

[PG] verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 00:15

Ze zijn allemaal verkocht en ik heb geen idee waarheen... daar heb je dus vrij weinig aan! Toch zou ik het leuk vinden als ik hoor waar een van hun gebleven is. Dus als je er eentje van kent...... hoor ik het graag!

Princess W, een bruine merrie van ongeveer 1.56 meter. Haar vader is koriander. Ze heeft vroeger (met mij Haha! ) M1 dressuur gelopen en een paar oefenparcourtjes gesprongen.

Proud Merry W, een bruine ruin van ongeveer 1.67 meter. Zijn vader is Corleone. Hij was B springen en L1 dressuur. Voor zover ik weet is hij naar een springstal verkocht, waar hij vrij snel hoger uitgebracht is.

Special, een vosruin van ongeveer 1.55 meter. Zijn vader is Koriander. Hij was vreselijk moeilijk te beleren en ik heb gehoord dat hij op een handelsstal ook nog mensen het ziekenhuis in heeft geholpen..

Sebastian, een grote lompe schimmelruin.

Een schimmelmerrie met als vader Lagos. Ze is niet de jongste meer. Ze zou naar een manege verkocht worden.

Als iemand iets weet van deze paarden hoor ik het graag!

Groetjes

liesje1986
Berichten: 567
Geregistreerd: 23-01-05

Re: verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 00:22

Afbeelding

Dit is nog een foto van de Koriander...

Floepie86
Berichten: 1910
Geregistreerd: 14-02-06

Re: verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:38

heb je misschien een foto van Sebastian? was het een oude en chagrijnige pony? en wat is dr stokmaat (als je dat e.v.t weet )

Jespri

Berichten: 9638
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: verschillende paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:34

Wat weet je meer over Special bijvoorbeeld ras als het een arabier is of het leek veel op een arabier dan ken ik hem meschien..
en doet hij als hij gegeten heeft of tijdens het rijden 2x shuden en dan ze nek recht voor uit weet niet zekker of die lucht zuigt de manege wil het niet zo noemen....

Dit kan er ook later bij gekomen zijn..