[PG] Bono

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lynn

Berichten: 707
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Sint Anthonis (NB)

[PG] Bono

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 10:30

Enkele jaren geleden hadden wij nog een B welshje, Renske. Ze werd drachtig en beviel van Bono. Een palomino geboren veulen dat nu een schimmeltje is. Even wat informatie Knipoog :

Stamboeknaam: Bono Van Den Bosweg
Vader: Casperhof's Eddy
Moeder: Renskens Glory
Geslacht: Hengst, misschien nu een ruin
Kleur: Palomino geboren, nu een schimmel

Ik weet niet meer waar bono is. Ik weet wel dat Bono eerst in Beers heeft gestaan, daar hebben wij hem ook een in de wei gezien.
Ik hoop zo dat iemand bono kent/heeft of wat dan ook, want ik mis hem Verdrietig

Hier nog een stel foto's:
Renske & Bono net geboren [let aub niet op dat afschuwelijke halster van toen xD]
http://i16.tinypic.com/63h995e.jpg

Bono één dag:
http://i12.tinypic.com/4tkasma.jpg

Toen hadden vriendinnen van mij bono op marktplaats gevonden, het e-mail adres van die mensen die Bono toen gekocht hadden, heb ik nog. Maar ze sturen helemaal niks terug, de eigenaar daar voor praat gelukkig nog wel terug:)
Hier de foto's van marktplaats:
[Stuur ik later, ik kan ze even niet vinden]

Ik hoop dat dit allemaal aan de regels voldoet, en dat iemand bono kent, wan ik mis hem heel erg Vriendjes zijn?

Groetjes Lynn [Das dus mijn RL naam xD]

sterrejump
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 14:29

Hallo Lynn,

Ik zag het berichtje van lan geleden over Bono en mocht je hem nog zoeken ik weet waar hij is en ik heb informatie voor je. Laat maar even weten.

Groetjes Sterre

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG] Bono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:09

Aangezien de pony gevonden is plaats ik hier een slotje voor het overzicht, verder communicatie kan via pb gaan.