Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hulp gezocht met een aantal trucjes :)

 
Profiel   

Hallo bokkers!

Ik train al jaren paarden en pony's in vrijheidsdressuur, en dit gaat altijd prima! Ze leren snel, en vinden het geweldig om te doen.

Maar..

Ik heb vorig jaar een nieuwe pony gekocht, en is een mooie grijs witte schimmel met een leuke uitstraling!
Alleen snapt ze, of vind ze vrijheidsdressuur niet leuk..

Lachen en jambette vind ze geweldig, en spagaat gaat nog wel maar dat buigen, ze doet het, maar of ze het nou geweldig vind.

Als ze haar trucjes goed doet geef ik daarna een bix brokje als beloning. De eerste paar brokjes eet ze op, maar daarna doet ze ze alleen in de mond. Dit is met elk soort bixsje. Wortels, of brood lieverd verder ook niks op.

Onder het zadel leert ze wel vanalles! Dan is ze super leergierig en heeft ze energie voor 10! Maar zodra k afstap komt de 'slomere' pony weer terug..

Heeft iemand misschien tips of tops? :) :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 10:06 



 
Profiel   

Les nemen? :)*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 10:07 



 
Profiel   

Cas123 schreef
Les nemen? :)*


Ik ben juist degene die hierin altijd les geeft :') maar bij deze pony kom k er nie uit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 10:10 



 
Profiel   

Euhm eet ze der voer altijd na een tijdje niet? Anders zou ik toch gaan denken dat het iets met haar tanden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 10:12 



 
Profiel   

VivaByoux schreef
Euhm eet ze der voer altijd na een tijdje niet? Anders zou ik toch gaan denken dat het iets met haar tanden is.


Ze is 3 weken teug naar de tandarts geweest! Sorry vergeten er bij te melden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 10:13 



 
Profiel   

AmyBaltus schreef
Cas123 schreef
Les nemen? :)*