Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 49 van de 53 [ 1309 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De TRT online cursus van Tristan Tucker

 
Profiel   

Kun je ze niet verkopen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 08:52 



 
Profiel   

Goedemiddag ik ben nieuw hier.
Ik heb veel interesse in de online cursus van tristan tucker.
Nou wil ik hem graag doen samen met mijn vriendin weet iemand of dit mogelijk is met 1 abonnement?
Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 11:42 



 
Profiel   

Esplendido schreef
Ik volgde ook het online trainingsprogramma met mijn jonge paard. We zijn nog echte beginners en nu staat ze voor de zomer ook weer een paar maanden in het koppel dus nu kunnen we even niks.
Ik baal wel want ik zou zaterdag naar TRT live gaan samen met iemand anders, maar nu kunnen we onverwacht beiden niet gaan. Zo jammer en zo zonde van de kaartjes.

Hier idem. Ik heb ook 1 kaartje en kan nu toch helaas niet gaan. 1 kaartje is lastig verkopen denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 15:44 



 
Profiel   

Hier idem. Ik heb ook 1 kaartje en kan nu toch helaas niet gaan. 1 kaartje is lastig verkopen denk ik.[/quote]

Mocht er toch iemand interesse hebben .... mogen ze mijne voor een leuk prijsje overnemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 18:06 



 
Profiel   

Die twee kaartjes van mij mogen ook voor een leuk prijsje weg hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-19 20:41 



 
Profiel   

Blitzie schreef
Goedemiddag ik ben nieuw hier.
Ik heb veel interesse in de online cursus van tristan tucker.
Nou wil ik hem graag doen samen met mijn vriendin weet iemand of dit mogelijk is met 1 abonnement?
Alvast bedankt voor de moeite.


Kunt op 1 email met een wachtwoord een account maken. Dus je kunt t met iedereen delen als ze kunnen inloggen op dat account :)


Ik vond de trt dag echt weer tof! Weer wat dingen gezien en gehoor dat ik denk aaahh, dat ga ik ook zo proberen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 23:33 



 
Profiel   

Romanoff schreef
Blitzie schreef
Goedemiddag ik ben nieuw hier.
Ik heb veel interesse in de online cursus van tristan tucker.
Nou wil ik hem graag doen samen met mijn vriendin weet iemand of dit mogelijk is met 1 abonnement?
Alvast bedankt voor de moeite.


Kunt op 1 email met een wachtwoord een account maken. Dus je kunt t met iedereen delen als ze kunnen inloggen op dat account :)


Ik vond de trt dag echt weer tof! Weer wat dingen gezien en gehoor dat ik denk aaahh, dat ga ik ook zo proberen! :D


Volgens mij klopt dit niet hoor. Er staat me bij dat het systeem 2 of 3 ip adressen onthoud, dus als je inlogt op je mobiel en pc. Als je meerdere plekken inlogt krijgen de beheerders een seintje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 08:16 



 
Profiel   

Oké zoiets denk ik ook. Is ook logisch maar we willen het samen doen met haar paard dus ik zal wel even een mail sturen naar tristan tucker

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 09:30 



 
Profiel   

Dan krijg je zeker weten als antwoord dat het niet mag en gecontroleerd wordt. Daar hebben ze nl uitdrukkelijk voor gewaarschuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 09:33 



 
Profiel   

Citaat
Volgens mij klopt dit niet hoor. Er staat me bij dat het systeem 2 of 3 ip adressen onthoud, dus als je inlogt op je mobiel en pc. Als je meerdere plekken inlogt krijgen de beheerders een seintje


Oh, dat wist ik niet :')
Opzich raar.. als je er voor betaald hebt dat je het dan niet mag delen.
Maar dat dat dan zou voor hun zeer financieel ongunstig uitvalt snap ik ook hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 13:06 



 
Profiel   

Jammer, die het aanbod voor de kaartjes nu pas. Had graag gegaan, hopelijk zijn jullie ze nog kwijtgeraakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 16:22 



 
Profiel   

Bedankt voor de antwoorden!
Klopt het dat je iemand 20 euro korting kan geven als je lid bent? En zo ja zou iemand dat willen doen?❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 09:52 



 
Profiel   

Blitzie schreef
Bedankt voor de antwoorden!
Klopt het dat je iemand 20 euro korting kan geven als je lid bent? En zo ja zou iemand dat willen doen?❤


Ik stuur je een pb ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 10:33 



 
Profiel   

Ik heb de training vandaag aangeschaft en ben nu 3 filmpjes verder.. ik vind het geluid om te huilen, ontzettend zachtjes en veel ruis als je hem harder zet zodat Tristan te verstaan is.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik zou het jammer vinden als dit bij meerdere filmpjes zo is

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 18:26 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Ik heb de training vandaag aangeschaft en ben nu 3 filmpjes verder.. ik vind het geluid om te huilen, ontzettend zachtjes en veel ruis als je hem harder zet zodat Tristan te verstaan is.
Meer mensen die hier last van hebben? Ik zou het jammer vinden als dit bij meerdere filmpjes zo is


Ja, heb ik ook. Dacht dat er een box in mijn laptop kapot was. Meestal sluit ik een losse box op de laptop aan, dan kan hij harder }:0
Je zal de ondertiteling aan kunnen zetten? Hoewel ik dat zelf vind afleiden en liever luister.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 10:53 



 
Profiel   

Ik heb het even gecheckt maar bij mij is het geluid echt prima. Geen ruis, goed te verstaan. Kun je de instellingen niet aanpassen (wieltje)? Anders zou ik voor tips even mailen naar hen. Ik heb alleen hele oude simpele luidsprekertjes aan mijn computer, dus dat is het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 11:11 



 
Profiel   

Weer iemand waar ik kan vinden op hoe veel ip adressen je de cursus kan bekijken i.v.m werk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-19 12:04 



 
Profiel   

Ik heb eens ergens gelezen maximaal 4 verschillende per dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:42 



 
Profiel   

Romanoff schreef
Ik snap helemaal wat je bedoeld Peetstap.. ik denk af en toe ook wel eens jeetje alweeer een mailtje..


Mail met update e.d. is geen probleem, heb meer moeite met dit soort inhoud ervan:

It's almost Friday night here in the Netherlands and that means that you only got 3 hours left to join our TRTmethod Challenge!


Het is geen tuinstoel die je nog snel effe kunt kopen, want oh jeee, over drie uur doe je niet meer meee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 12:17 



 
Profiel   

Bij mij geen problemen met geluid hoor. Is het op je mobiel ook slecht het geluid? Ik kijk namelijk meestal op mn mobiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 11:53 



 
Profiel   

odenxia schreef
Bij mij geen problemen met geluid hoor. Is het op je mobiel ook slecht het geluid? Ik kijk namelijk meestal op mn mobiel.


Ik heb alleen problemen gehad bij de intro filmpjes. De filmpjes in de modules zijn wel van goede kwaliteit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 13:34 



 
Profiel   

Hoi, er is al lang niet gereageerd hier dus ik schop het even omhoog :P
Ik heb nu een maand gratis abbonement om te proberen!
Rijd een merrie die vaak schrikt van geluiden achter haar en op ander terrein hebben we beide veel spanning dus ik hoop dat we daar iets mee kunnen.

Zijn er hier nog mensen actief mee bezig? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 10:23 



 
Profiel   

Ik ben ook bezig met de online trainingen van Tristan. Ben nu met het stukje voor veulens bezig maar dat halster aan krijgen op de manier zoals Tristan kan, lukt nog niet echt. Nog mensen hier ervaring mee of tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 16:36 



 
Profiel   

_Lois_ schreef
Hoi, er is al lang niet gereageerd hier dus ik schop het even omhoog :P
Ik heb nu een maand gratis abbonement om te proberen!
Rijd een merrie die vaak schrikt van geluiden achter haar en op ander terrein hebben we beide veel spanning dus ik hoop dat we daar iets mee kunnen.

Zijn er hier nog mensen actief mee bezig? :)


Ja hoor zeker, ik neem dit dagelijks mee in de omgang met mijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 09:50 



 
Profiel   

odenxia schreef
_Lois_ schreef
Hoi, er is al lang niet gereageerd hier dus ik schop het even omhoog :P
Ik heb nu een maand gratis abbonement om te proberen!
Rijd een merrie die vaak schrikt van geluiden achter haar en op ander terrein hebben we beide veel spanning dus ik hoop dat we daar iets mee kunnen.

Zijn er hier nog mensen actief mee bezig? :)


Ja hoor zeker, ik neem dit dagelijks mee in de omgang met mijn paard.


Wat leuk :D
Merk je verschil in de soepelheid van je paard?

Ik ben nu een weekje bezig met 2 paarden die ik rijd, met 2 totaal verschillende persoonlijkheden.
De ruin is super gevoelig/schiet snel in de stress, hoge hoofdhouding (vertical mare idee? :P ) maar hij doet het zooo goed, laat tijdens het grondwerken heel duidelijk z'n hals vallen en wordt duidelijk zichtbaar chill, lekker zuchten etc, ogen worden rustig.
Hij is van zichzelf onzeker dus ik hoop dat ie zich hierdoor wat stoerder kan gaan voelen :D

Met de merrie vind ik het heel lastig... Tijdens het bewegen van bijv achterbenen ontspant ze in de oefening, maar zodra ik dan druk eraf haal en ze stilstaat is ze alweer afgeleid door iets en staat ze te kijken. Er is weinig focus op mij/de oefening lijkt wel.
Ik heb nog niet/nauwelijks echt een moment van hals laten vallen of andere duidelijke ontspanning gezien bij haar want ze is meteen weer naar iets aan het kijken (ook in rustige longeerkraal op een stille ochtend op stal.)
Opzich staan de oren tijdens het grondwerken meestal wel 'ontspannen' niet strak naar voren ofzo, maar ik zie het verder totaal niet zo duidelijk als bij de ruin.

Afleiding is met rijden ook een issue, al rijden we een moeilijke oefening (of al rijd ik continu wendingen/schakelingen), ze is zo uit haar focus (blijft meestal wel lopen) en moet dan hinniken/kijken naar een ander paard.
Dan voel ik ook spanning/strakheid en dat krijg ik er meestal gauw weer uit, maar het kijkerige blijft continu.
Ik zou gewoon willen dat ze minder de noodzaak voelt om te reageren op langslopende mensen/paarden wat dan ook :=
Dit gebeurt gewoon op eigen stal, waar ze al weet ik veel hoeveel keer die bak heeft gezien etc, het kijkerige blijft echt altijd.
Ik hoop als we verder komen met de training dat ik daar echt iets aan ga merken.
Het kost nogal wat tijd om haar elke keer weer bij de les te krijgen zo :+

Is dit ook een vorm van onzekerheid? Het blijven roepen naar anderen/TE oplettend zijn tijdens het rijden ook al merk ik verder tijdens het rijden geen spanning oid.
Enige wat ik zelf kan bedenken is dat ze iemand zoekt om op te leunen/steun ofzo, en wellicht dat de reden is dat als veulen haar moeder na 2 maanden overleed en ze verder met de fles is opgevoed (wel tussen leeftijdsgenootjes en gewoon in de opfok geweest etc, het is een super sociaal paard. Ook niet brutaal/verwend naar mensen toe.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 15:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 49 van de 53 [ 1309 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen