Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oefeningen Balans en Coördinatie

 
Profiel   

Zijn er hier meer mensen die gebruik maken van obstakels om de balans en coördinatie van hun paard te verbeteren? Wat gebruiken jullie hiervoor?

https://www.youtube.com/watch?v=nQca05stkXE
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 11:34 



 

Oh, leuk die wip zeg! Knap filmpje.

Ik ben zo iemand die wel wil, maar het eigenlijk nooit doet. Sta op een vrij grote pensionstal en moet dus steeds alles in en uit de piste slepen en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in :o Verder vind ik het ook altijd moeilijk als je ergens bezig bent en anderen willen rijden of longeren of noem het maar en je staat daar met heel je speeltuin. Dus neen, ben er niet zo veel mee bezig als ik zou willen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 12:32 



 
Profiel   

Ik kreeg van de week van mijn paardenfysio het advies om ook oefeningen te gaan doen om de balans van mijn paard te verbeteren. Ik zit dus ook met dat punt dat ik allerlei dingen in de buitenbak moet neerzetten en dat als er andere mensen rijden, zij hier niet blij mee zijn. En ik moet ook eens wat oefeningen op gaan zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 12:54 



 
Profiel   

Toffe video :) Mag ik vragen waar je je wipwap vandaan hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 13:54 



 
Profiel   

Als je constant met spullen moet sjouwen is inderdaad niet echt handig.
Wip heb ik gekocht bij Nina Steigerwald - Duitsland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 18:26 



 
Profiel   

Hier nog een filmpje van mijn andere paard, die zit nog in de aanleerfase.

https://www.youtube.com/watch?v=433GOc7BiaU

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 15:11 



 
Profiel   

Wat een leuk topic! Ik heb een verzorgpaard, een draver, die hebben nou niet het beste balans, hebben jullie tips hoe ik hem daarin kan trainen? Wij hebben alleen balkjes tot onze beschikkkinh helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 16:54 



 
Profiel   

Over balkjes laten lopen. Op een oude matras zetten. Eventueel balance pads kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 18:43 



 
Profiel   

Odi schreef
Over balkjes laten lopen. Op een oude matras zetten. Eventueel balance pads kopen.


Dankuwel voor de tips, ik ga binnenkort maar eens aan de slag met de balkjes! En ik ga eff kijken of ik een oud matras kan vinden! Superbedankt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 19:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen