Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

VD clikcker

 
Profiel   

Hey iedereen. Dit topic gaat over VD clicker. Ik doe met mijn shet VD en grondwerk, en ik wil graag een clicker aan schaffen. Wat is de precieze bedoeling van een clicker en werkt het bij elk paard hetzelfde?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 10:25 



 
Profiel   

Misschien is dit topic handig voor je: [OPG] Connection Training: Emotie-Clickeren. Wie ook? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-19 10:28 



 
Profiel   

Ik heb op mijn youtube kanaal informatieve video's over het gebruik van de clicker, daar leg ik alles uitgebreid uit :) www.youtube.con/amablepaardeninzicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 22:42 



 
Profiel   

Amable schreef
Ik heb op mijn youtube kanaal informatieve video's over het gebruik van de clicker, daar leg ik alles uitgebreid uit :) http://www.youtube.con/amablepaardeninzicht

zal ik is op kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 07:57 



 
Profiel   

In de begin post van dit topic [TVG] Nog meer mensen die werken met clickertraining? deel II kun je je antwoord vinden.

Een click betekent: goed gedaan (en hier wil ik meer van zien, daarom) geef ik iets wat jij (paard) wil hebben. Meestal is dat een brokje of andere voerbeloning. Als je paardje kriebels heel lekker vindt, kun je dat ook gebruiken.

Als de leerling (paard) meer van het gewenste gedrag gaat vertonen dan betekent dat dat je beloning ook daadwerkelijk het gedrag bekrachtigde>

Dan gaat training heel snel!

De volgende stap is het gedrag op cue zetten (dit is dus anders dan in traditionele en NH training). Met positive reinforcement komt het gedrag eerst en dan voeg je de cue toe.

Shetlanders zijn erg op eten dus een voerbeloning zal fantastisch werken! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 01:42 



 
Profiel   

PS clickers kun je op Amazon, Bol en op hondentraining sites vinden of gewoon in de dierenwinkel op de hondenafdeling.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 01:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen