Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Van stakend en dreigend paard tot....

 
Profiel   

Zojuist een heerlijke rit gemaakt. Ahum :+

Toen ik erop zat kregen we een wolkbreuk over ons heen, dus maar snel onder onze eik staan schuilen :')
Na 10 minuten was t wat minder en konden we aan de slag. Heb niet veel van haar gevraagd, gewoon een rustig ritje. Veel gestapt en wat gedraafd. Gewoon weer even wennen na bijna een maand vakantie :)

Daarna afgezadeld en een fleecedeken opgedaan. Wat vinden jullie van Sinne in haar hoodie? Sinne zelf wist niet zo goed wat ze ervan moest denken :')

[ img ]

Daarna nog even geclickerd, gewoon weer het zelfde als de andere keren. Ze was al veel rustiger, en heeft nu door dat als ze stampt ze ook niks krijgt. Dus ze stond heerlijk stil. Ook rechts ging al een heel stuk beter :))

Hoop morgen met de buitenrit op wat beter weer :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:09 



 
Profiel   

Net een rit van 3,5 uur achter de rug. Sinne was een beetje stuiterdestuiter maar wel goed aan de hulpen. Fijne rit kunnen maken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 13:28 



 
Profiel   

Lang niet meer gepost, oeps!

Moet ook zeggen dat ik even minder actief met de paardjes bezig was omdat ik even in de knoop zat met mezelf..

Gisteren heb ik eens een stukje paddock afgezet tot een wat kleiner vierkantje en heb ik Sinne hierin gezet. Snapte ze niks van. Wilde ook alleen maar knuffelen. Nou, oke goed dan. Even geknuffeld en ben toen wat rondjes gaan lopen door het vierkantje met Sinne. Stopte netjes wanneer ik stopte of 'ho' zei, ging harder als ik ook harder ging. Deed ze heel braaf :j

Qua clickeren moet ik alleen wel écht actiever worden, maar in mijn eentje heb ik nooit zoveel motivatie voor dat soort dingen :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 14:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen