Ik weet het allemaal even niet meer...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Ik weet het allemaal even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-19 22:21

In de bak vindt ze het saai maar is ze wel braaf. Ga binnenkort samen met iemand proberen om met haar alleen buiten te wandelen.

Dus weet niet hoe ze daarop reageert.

lovelucydan

Berichten: 2065
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 01:13

Pepperrr schreef:
In de bak vindt ze het saai maar is ze wel braaf. Ga binnenkort samen met iemand proberen om met haar alleen buiten te wandelen.

Dus weet niet hoe ze daarop reageert.



Succes je weet het alleen als je het probeert!

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Ik weet het allemaal even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 05:28

Tristan Tucker heeft veel gratis online trainingen ober dit soort problemen en tips hoe je het werken bij een paar gevarieerd en leuk kan maken. Heeft mijn merrie erg geholpen die liet ziChzelf gewoon vallen.
Ook de boeken van monty Roberts zijn heel
Helder in de omgang met zulk soort paarden kort en direct. Geen grote stappen eerst zorgen dat stap 1 zonder probleem uitgevoerd wordt en zo verder!

Anoniem

Re: Ik weet het allemaal even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 07:32

Verstandig besluit, TS. Ze heeft van je geleerd dat de aanval de beste reactie is om druk weg te krijgen, want jij gaat dan snel achter het hek staan. Hoe langer je daarmee doorgaat en hoe vaker je dat herhaalt, hoe meer je die boodschap bekrachtigt. En hoe lastiger het gaat worden dit op te lossen.

Als je geen mogelijkheden hebt voor hulp en je kunt het zelf ook niet anders doen dan je nu doet, kan je inderdaad beter stoppen en andere dingen gaan doen die wel lukken. Maar pas dan wel op dat je daar niet weer tegen hetzelfde patroon aanloopt.

Reeltje_5

Berichten: 2647
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Huijbergen

Re: Ik weet het allemaal even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:25

Ik stuur even een pb :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Ik weet het allemaal even niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-19 21:51

Superlief dat jullie de tijd en moeite nemen om een heel pb-verhaal te sturen, maar ik heb besloten om dit deel echt voorlopig te laten tot ik weer de middelen heb om lessen te kunnen betalen.

Nogmaals, superlief bedoeld van jullie, maar momenteel ga ik er toch niks aan doen.. :)

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-19 18:23

Een vriendin van de eigenaresse woont in portugal en werkt daar op een springstal (internationaal). Zij komt naar Nederland, of ze is er al, weet ik niet, maar zij wil het nog even proberen met Sinne. Heel lief :)