Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Training

 
Profiel   

Hallo allemaal!

Misschien een hele rare vraag, maar wat doen jullie tussen de oefeningen door?

Ik zou graag de trainingen wat rekken. Ik snijdt meestal een 4 a 5 worteltjes in schijfjes, maar deze zijn in no time al op natuurlijk.

Wat doen jullie tussen een aantal oefeningetjes door? Of vragen jullie alles constant na elkaar? Dit lijkt me erg veel worden, maar na een oefening (bv: touch of flehm) is het zo gedaan en dan sta je daar

Tips voor tussen de oefeningen door om het wat te rekken zonder dat ze er erg ongeduldig van worden? Meer wortels geef ik niet omdat ze niet te veel mogen hebben.

Bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 14:29 



 
Profiel   

Hi!
Ik geef mijn paard tussendoor even de tijd om het te verwerken. We lopen simpelweg een rondje, of we staan even stil. Hij kan dan even verwerken wat we net gedaan hebben.
Ook wissel ik de oefeningen af. Heeft hij iets goed gedaan, dan vraag ik hetzelfde niet meteen nog een keer maar gaan we eerst iets anders doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-20 18:50 



 
Profiel   

Ik doe vaak ook hetzelfde als EquineFlex, dus even een rondje lopen of gewoon even stilstaan. Als het een oefening is zoals flemen of touch zou ik daarna wel nog een oefening vragen, maar dit ligt er natuurlijk ook aan hoe ver je paard al is met vd
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-20 18:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen