Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht: instructeur vrijheidsdressuur Dronten/Kampen/Zwolle

 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een instructeur in vrijheidsdressuur/clicker trainen/ horse agility die op locatie in Kampen kan komen. Enige eis is dat deze ook voor alleen 1 "ruiter" komt. De meesten die ik vind doen alleen groeps clinics.

Ik heb al in het algemene topic van instructeurs gekeken, maar de clicker kant is niet zo groot vertegenwoordigd. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-20 19:28 



 
Profiel   

Ik volg even mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-20 23:48 



 
Profiel   

Ik kom ook voor 1 persoon, zolang de reiskosten betaald worden natuurlijk :) www.amable.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 18:24 



 
Profiel   

Helaas is Eindhoven wel erg ver weg. 90 euro valt net een beetje buiten budget. :') Heb je toevallig ook een lesroute?

Ik heb Eva Roemaat en "effectief trainen" een berichtje gestuurd maar helaas nog geen antwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 21:55 



 
Profiel   

Nee, geen vaste lesroute. Ik kan wel een oproepje op facebook plaatsen of er meer geïnteresseerden bij jou in de buurt zijn, en dat zou jij eventueel ook kunnen doen. Want wanneer er 5 deelnemers in de regio lessen vervallen de reiskosten en betaalt iedereen enkel de leskosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:00 



 
Profiel   

Ah dat zou geweldig zijn als je dat kan doen! :D Ik sta helaas op een vrij traditionele stal dus denk niet dat er vanuit mijn stal veel animo zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:03 



 
Profiel   

Soms meer dan je denkt. Vooral omdat ik ook grondwerk, dubbele longe en lange teugel werk aanbiedt. Dus wie weet dat er toch nog wat tussen zit waar de meer traditionele ruiter ook interesse in heeft :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:04 



 
Profiel   

Voor Jesse Drent en Eva Roemaat heb je inderdaad ook meerdere deelnemers nodig, maar dit hoeft niet op dezelfde stal te zijn. In dezelfde omgeving of op de route is meestal al voldoende. Op die manier heb ik meerdere keren prive les gehad van Jesse. Dus mocht je van een van hun les willen zou je het ook via die manier aan kunnen pakken, door hier op bokt of op facebook bijvoorbeeld een oproepje te posten. Vaak willen ze je daarbij wel helpen en delen Jesse of Eva je bericht dan op Facebook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:08 



 
Profiel   

Ik volg even mee en heb interesse :j
(vlak bij Kampen).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:15 



 
Profiel   

Ik wil ook graag een les vrijheidsdressuur, Ook omgeving kampen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:20 



 
Profiel   

Caroline Hendriksen al eens opgezocht? Zij zit regio Doetinchem dacht ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:38 



 
Profiel   

Met iedereen in dit topic zitten we al op 4 man. :D
Caroline zal ik ook eens opzoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 22:50 



 
Profiel   

Rije @ [ED] Instructeur die in Zwolle komt

Hier staan er volgens mij 2 tussen, eileen en effects :)
Leuk trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-20 23:42 



 
Profiel   

Even een schopje, kunnen we dit realiseren?
Ik zou graag eens les krijgen van Amable :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 22:13 



 
Profiel   

Op korte termijn heb ik al wat geregeld, maar in de toekomst nog een lesje zeg ik geen nee tegen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 09:21 



 
Profiel   

Valt Nijverdal ook onder die regio?
Heb namelijk eventueel wel intresse.

Amable schreef
Nee, geen vaste lesroute. Ik kan wel een oproepje op facebook plaatsen of er meer geïnteresseerden bij jou in de buurt zijn, en dat zou jij eventueel ook kunnen doen. Want wanneer er 5 deelnemers in de regio lessen vervallen de reiskosten en betaalt iedereen enkel de leskosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-20 11:17 



 
Profiel   

Ik heb even gekeken, maar van kampen naar nijverdal is nog een uur rijden. Een afstand van ongeveer 30 minuten tussen de locaties is wel de max.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-20 22:41 



 
Profiel   

Is er een route richting Kampen momenteel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-20 00:15 



 
Profiel   

Op Facebook zit Iris. Icelandicwelsh op Insta/Facebook

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-20 00:19 



 
Profiel   

is er nog iets te regelen? Ik wil graag les van Amable en zit in randje zwolle, aan de kampen kant
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 19:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen