Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Oefeningen voor schrikt raining?

 
Profiel   

Zijn er hier mensen die opties hebben voor mij met wat voor verschillende obstakels ik schrik training kan doen?

Iets wat je snel weg geruimd heb, als iemand komt rijden dat je het weg kan doen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 19:22 



 
Profiel   

Ik geef wel eens schriktraining.
Ik gebruik bv een zeiltje, een boog met slierten, een doorgang met zwem noodles (van de big bazar), parasollen, en 2 balken met lege petflesjes er tussen.

Wat ik doe is een middag organiseren, ik ga eerst met mijn eigen paard en de ponies en dan nodig ik anderen uit, haha hoef je het ook niet snel op te ruimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 19:33 



 
Profiel   

Tilmar schreef
Ik geef wel eens schriktraining.
Ik gebruik bv een zeiltje, een boog met slierten, een doorgang met zwem noodles (van de big bazar), parasollen, en 2 balken met lege petflesjes er tussen.

Wat ik doe is een middag organiseren, ik ga eerst met mijn eigen paard en de ponies en dan nodig ik anderen uit, haha hoef je het ook niet snel op te ruimen.


Ja kan ik wel eens doen is misschien wel leuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 19:36 



 
Profiel   

ik hoop dat je ondertussen wat leuke ideetjes gevonden hebt? en anders heb je misschien nog wat aan deze links? dit zijn idee die al op internet staan:

https://br.pinterest.com/flupke75/schri ... ee%C3%ABn/

https://www.paardnatuurlijk.nl/index_js ... 534&page=1

en dit is een link naar iemand anders die op bokt ook naar schriktraining had gevraagd, daar staan volgens mij ook veel leuke idee tussen!:

[OPG] Ideeën voor schriktraining

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 22:34 



 
Profiel   

Hier nog een topic vol ideeën

fransje23 @ [TVG] Wie heeft nog nieuwe ideeën voor een schriktraining?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 22:42 



 
Profiel   

Dankjewel, ga morgen eens kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 22:43 



 
Profiel   

Balkjes om tussendoor te lopen en bv tussendoor achteruit te lopen. Je kan op die manier ook een parcoursje maken met balkjes, wel voorzichtig met de benen. :)

Container neerzetten is ook leuk. Kom je op buitenrit bv tegen. Ik oefende dan ook met het dichtslaan van de container als geluid (eerst heel zachtjes dichtdoen natuurlijk.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 22:43 



 
Profiel   

Pionnen, paraplu, zeiltje, zo'n half strand tentje. Container is inderdaad ook nog een optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 23:29 



 
Profiel   

Hoihoi!

Bij schriktraining zie je vaak dat mensen alleen oefenen met object. Ik denk dat het slim is om ook met andere dingen te oefenen, die je kan tegenkomen als je op wandeling gaat :)

Nodig eens een vriend(in) met een hond uit. Neem wel een brave hond die flink kan blijven zitten. Zo raakt het paard gewend aan dieren, want vele paarden zijn doodsbang als ze een hond tegenkomen!

Je kan ook met een skateboard langsrijden. Daar is mijn pony heel erg bang van, omdat het snel beweegt en veel geluid maakt.

Veel succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-20 13:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen