TRT- methode, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

TRT- methode, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-21 14:35

Omdat ik deze methode regelmatig voorbij zie komen (als term, of een artikel op social media) ben ik eens gaan kijken wat dit nu inhoud. Eerlijk gezegd was, en is, het voor mij totaal onbekend. Wat een gemis!

Ik zou er graag meer over willen weten en wellicht ook mee aan de slag willen.
Nu twijfel ik over de online cursus, of is het wellicht beter les te nemen bij iemand die volgens deze methode werkt?
Ik wil nml. niet zomaar wat aanklooien.

Hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken?

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: TRT- methode, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-21 20:39

Niemand?

vur

Berichten: 3982
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: TRT- methode, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:25

Ik zou niet zelf gaan klooien. Je timing komt nogal precies en je moet weten welke signalen je in de gaten moet houden.

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: TRT- methode, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:43

Volgens mij is er hier op Bokt wel al ergens een topic over. Ik heb de TRT-training iets meer dan 3 jaar geleden gelijk met mijn nieuwe paard aangeschaft en ik heb er heel veel aan gehad. Volgens mij is er ook een gratis probeer actie, kun je een korte periode kijken of het bij je past. Ik heb geen moment spijt van de aankoop gehad.

AnnickT

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:44

Ik heb een aantal van zijn video's gekeken en toen de oefeningen met mijn bijrijdpaard uitgeprobeerd en verfijnd. Hij beheerst ze nu goed. Als je een aantal video's bekijkt met commentaar zie je steeds beter waar je op moet letten.

Over de online cursus kan ik niet echt iets zeggen, wel heb ik aan een online event deelgenomen en daarmee ook toegang gekregen tot alle andere opnames van clinics die hij heeft gedaan, ook dit was voor mij duidelijk genoeg om het zelf te proberen. Maar het is natuurlijk altijd aan te raden om het onder begeleiding te doen.


Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: TRT- methode, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-21 22:04

Dank! Ik ga me er verder in verdiepen.

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 22:06

petra8 schreef:
Volgens mij is er ook een gratis probeer actie, kun je een korte periode kijken of het bij je past.


Ja, je kan 7 dagen kosteloos proberen. :j