Grondwerk boek gezocht!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Grondwerk boek gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-24 00:18

Ik zie door de bomen het bos niet meer... ook op bokt vind ik verschillende titels en dergelijke en ik weet gewoon niet welke ik moet kiezen omdat er ook zoveel prijsverschil in zit.

Ik heb een 10 jarige Ier nu, die na een mindere periode bij mij is gekomen en uitstekend in zijn vel zit nu.
Dat uit zich in het feit hij gaat nu grenzen opzoeken en is niet altijd even handig.

Kom hier instructie bij? Ja zeker. Maar ik wil hem zelf ook wat laten doen, ik ben op zoek naar een paperback boek (zodat ik het erbij kan houden en op stal heb) met verschillende oefeningen die ik met hem op de grond in de bak kan doen.

Voor een betere connectie en communicatie met hem, hij vind op de grond werken ook echt leuk.
Weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Is er iemand die tips heeft wat hier het beste bij zou passen?
Niet te moeilijk, gewoon gezellig samen bezig zijn.

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Grondwerk boek gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 00:22

Bij de oude eerste Parelli level 1 (rode) en 2 (blauwe) sets zitten handige boekjes die je in je achterzak mee kunt nemen als je gaat oefenen. Probeer of je ze kunt vinden 2e hands. Zeer leerzaam.