Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wie doet er aan Working Equitation?

 
Profiel   

Mijn dochter zou dit graag willen gaan doen maar kan er helaas bij ons in de omgeving (<40 km Zoetermeer) weinig over vinden.

Het lijkt me vooral leuk om jullie ervaringen te lezen maar ook tips wat les, clinics etc. betreft.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 14:25 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 21:18 



 
Profiel   

Wij hebben vorig jaar mee gedaan met een clinic welke bij ons op stal werd gehouden.
Mijn paardje vond lang niet alles even leuk, muv dingen die weer net ff wat gekker waren haha (ringsteken, over de brug, bellen en dat soort dingen vind ze leuk).
Maar de meeste bij ons op stal vinden het echt leuk om te doen. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens een keer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-22 21:27 



 
Profiel   

Ik lees mee. Hier een zoon die geïnteresseerd is.

Ook Zuid-Holland overigens en eenmaal een clinic bij Ton Duivenvoorde gereden die erg leuk en leerzaam was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 06:17 



 
Profiel   

kiki1976 schreef
Wij hebben vorig jaar mee gedaan met een clinic welke bij ons op stal werd gehouden.
Mijn paardje vond lang niet alles even leuk, muv dingen die weer net ff wat gekker waren haha (ringsteken, over de brug, bellen en dat soort dingen vind ze leuk).
Maar de meeste bij ons op stal vinden het echt leuk om te doen. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens een keer!


Werd die clinic toevallig gegeven door Karin van der Sluis? :P
Zij is altijd mijn (dressuur) instructrice geweest en geeft sinds een paar jaar WE clinics in de kop van Noord-Holland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 06:22 



 
Profiel   

Ik heb laatst een clinic gereden bij Ton Duivenvoorden. Clinic hadden we zelf op stal georganiseerd. Mijn paard en ik vonden het super leuk. Over drie weken gaan we ook een runderclinic doen, heel benieuwd wat mijn paard daar van vind. Hier in de buurt zijn weinig clinics te vinden dus wij organiseren ze zelf. Heb twee nieuwe datums gepland met Ton.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 06:47 



 
Profiel   

Heb je fb? op deze pagina worden clinics vermeld
https://www.facebook.com/groups/929999860385136

Ik woon in Groningen en volg sinds een jaar WE Clinics ik vind het een hele leuk tak van de paardensport, die me ook dressuur matig enorm vooruit heeft geholpen. Het is ook heel laagdrempelig iedereen die een beetje paardrij ervaring heeft kan er aan meedoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 07:08 



 
Profiel   

ik lees even mee. Het lijkt me erg leuk maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 07:42 



 
Profiel   

FoxTinka schreef
ik lees even mee. Het lijkt me erg leuk maar weet het nog niet zeker of ik er mee door wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 07:43 



 
Profiel   

Toevallig afgelopen weekend mijn eerste clinic gereden tijdens de wedstrijd van de WEH in Loenen. Had les van Cora de Jong, zij komt uit Rotterdam.

Denk dat je het beste je kunt aanmelden op de diverse Facebookpagina’s om in de gaten te houden wanneer en waar er lessen/clinics e.d. zijn. Het is nog een kleine sport in Nederland. En anders kijken of je zelf een groepje bij elkaar kan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 08:32 



 
Profiel   

Cayenne schreef
kiki1976 schreef
Wij hebben vorig jaar mee gedaan met een clinic welke bij ons op stal werd gehouden.
Mijn paardje vond lang niet alles even leuk, muv dingen die weer net ff wat gekker waren haha (ringsteken, over de brug, bellen en dat soort dingen vind ze leuk).
Maar de meeste bij ons op stal vinden het echt leuk om te doen. Ik zou zeggen probeer het gewoon eens een keer!


Werd die clinic toevallig gegeven door Karin van der Sluis? :P
Zij is altijd mijn (dressuur) instructrice geweest en geeft sinds een paar jaar WE clinics in de kop van Noord-Holland.

Ja klopt, ze doet het ook echt wel heel leuk. Aan haar ligt het echt niet!
Ze heeft al verschillende clinics bij ons op stal gegeven met WE.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 09:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen