Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 119 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Alleen naar EquiDay!

 
Profiel   

Hoi iedereen,

Gisteren heb ik na lang wikken en wegen een ticket gekocht voor EquiDay! Het is namelijk best een eind rijden met de auto en daarnaast ga ik ook alleen, want niemand in mijn directe omgeving heeft zaterdag (8 april) vrij om met me mee te gaan. Dus ik vroeg me af of hier misschien mensen naar EquiDay gaan en die mij misschien wat kunnen geruststellen dat EquiDay leuk is om alleen heen te gaan? :j

Ik kijk er stiekem wel heel erg naar uit! Ik zag op het programma dat de eindshow gegeven wordt door Jolanda Adelaar waarin er afscheid genomen wordt van Super Guus! Jolanda was met haar fjord Guus echt een voorbeeld voor mij toen ik nog veel deed rijden met mijn koudbloed. Dus ik ben blij dat ik Guus nog een keer live kan zien! Verder leken mij de demonstraties van Daantje Bos over zonder hoofdstel rijden erg leuk en de openbare les vrijheidsdressuur van Nikki van Olst erg interessant! Aangezien ik zelf veel vrijheidsdressuur doe en hier nog wel wat in kan verbeteren. De demo Masterson Method wil ik ook graag zien, want daar heb ik op stage meer over geleerd en ik wil daar eigenlijk nog wat meer over weten! Waarschijnlijk zullen er ook nog wel wat spullen aan me blijven plakken in de stands, want ik zag op Facebook dat er best veel stands aanwezig gaan zijn. Dus dat wordt toch wat contant geld meenemen ben ik bang. Misschien dat ik nog wat leuks scoor voor mij of mijn paarden! :=

Is er nog iets waar ik aan moet denken of raden jullie enkele shows of demonstraties aan? Ik ken namelijk niet alle namen die op het programma staan. Misschien nog meer mensen die alleen gaan? Ik ben benieuwd! :o

Liefs Jill
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:17 



 
Profiel   

Ik ben vroeger nog naar equiday geweest en ook naar andere beurzen en persoonlijk vind ik het juist aangenamer om alleen te gaan. Dan kan je tenminste op je gemak naar alles kijken en zit je niet met de andere persoon die ellendig lang in een stand blijft plakken.

Er niet mee inzitten dus, gewoon gaan kijken naar wat je zelf interesseert. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:35 



 
Profiel   

Ik ga ook alleen! Vond dit eerst wel vervelend, maar misschien ook wel lekker dat je een eigen plan kan maken voor die dag. Ik hoop eigenlijk ook wel wat like-minded people tegen te komen. Daar lijkt Equiday mij ook de perfecte dag voor O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:08 



 
Profiel   

Ideaal juist om zelf naar Equiday te gaan! Lekker je eigen tempo bepalen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:11 



 
Profiel   

Equiday is een hele fijne om naartoe te gaan, ook in je eentje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:15 



 
Profiel   

Ik ga 8 april niet naar Equiday, maar ben er wel eerder geweest en echt, in je eentje vermaak je je heel best hoor. Hopelijk wel droog weer en niet erg veel wind. Dat maakt het net wat aangenamer zo’n dagje weg. Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:18 



 
Profiel   

Ik ga dit jaar met een vriendin maar ik ga normaal alleen, ik ga fotograferen voor Bokt en zo kan ik zelf kiezen wat ik wil zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:23 



 
Profiel   

Ik ga ook, maar sta er dit jaar voor het eerst met een stand. Ook best leuk om het van deze kant mee te maken. Maar tijd om echt iets te zien heb ik niet denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:25 



 
Profiel   

Leuk Amanda, zal je even opzoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:37 



 
Profiel   

Ik sta buiten bij het Kidsplein. Dus ik hoop wel een beetje op fatsoenlijk weer :brr: {:} :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:41 



 
Profiel   

Euh ja, dat hoop ik ook voor je. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 17:42 



 
Profiel   

Ik ga ook naar Equiday, ik zou eerst alleen gaan maar heb uiteindelijk toch iemand gevonden die mee wilt met mij <3 . Vorig jaar was ik samen met mijn zus. Was ook erg leuk maar we hadden beiden verschillende interesses waardoor we ook vaak opsplitste. Dus ik denk dat alleen gaan prima kan hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:37 



 
Profiel   

Ik ben gekozen voor de les vrijheidsdressuur en zoals het er nu uitziet niemand die mee kan, dus loop er verder ook alleen rond :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 11:58 



 
Profiel   

Ik ga ook alleen! Vriendin van mij doet mee met een NH challenge dus die is er met haar paard. En ik ken wel meer mensen die gaan :D Ik kom vast wel bekenden tegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:04 



 
Profiel   

Ik heb de afgelopen keren een paar keer een paard moeten brengen naar Equiday. We waren met een groepje, maar de helft van de tijd ben ik lekker mijn eigen gang gegaan. Alleen gaan is heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 12:40 



 
Profiel   

Ik ga ook, eigenlijk zoals elk jaar, vorig jaar niet gegaan. Nu ga ik met 3 vriendinnen die ik ken via Star Stable (ja heb ze al eerder gemeet :) ) Heb er zin in, als hun niet gingen, was ik ook alleen gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 13:02 



 
Profiel   

Ik ben wel vaker alleen gegaan, maar vind het sowieso niet erg om ergens alleen op af te stappen. Ben prima gezelschap, al zeg ik het zelf. ;) Nee geintje natuurlijk, Equiday is prima om alleen te doen. Lekker op je gemakje de kraampjes langs, naar de demo kijken die je zelf interessant vind en net zo lang of kort als je zelf wil. Ik kom meestal ook wel een aantal bekende tegen dus maak altijd wel een praatje tussendoor.

Veel plezier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 13:06 



 
Profiel   

Ik raad je de demo gedragstraining aan de dubbele lange lijnen, van Horsemo in hal B om 12:30 aan. Want daar mag ik aan mee doen met mijn Haffie := .

Maar zonder gekheid (ik doe wel echt een demo mee hoor :+ ): je kunt je prima alleen vermaken op Equiday. Lekker stands afstruinen en demo's volgen die jij interressant vindt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 16:40 



 
Profiel   

Wat leuk dat je gaat! Wij staan er dit jaar voor het eerst met een stand :D

Bij ons kan je pinnen trouwens, ik gok bij de meeste stands wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:11 



 
Profiel   

Ik ben in het verleden wel eens alleen geweest, en ook keren samen met anderen. Het heeft allebei voordelen. Met anderen is qua gezelligheid leuk, maar in mijn eentje vond ik het ook ideaal. Je kunt zelf overal op je gemakje kijken, zonder afhankelijk te zijn van wat een ander wil ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:17 



 
Profiel   

Dit is ons programma en ben ik dus aanwezig met camera.

10.15 - 10.45 Werken aan de hand. Nikki van Olst. Hal A.
10.45 - 11.15 Connectie en een band creëren. Zoë Coade. Hal C.
11.45 - 12.15 Van lateraal naar zuivere 4-takt. Temba Burrill. Hal A.
13.15 - 13.45 Correct rijden zonder hoofdstel. Daantje Bos. Hal C.
14.00 - 14.30. Omgaan met spannende dingen. Dorien Lanbrechts. Hal B.
14.30 - 15.00. Liberty springen. Desiree van Bergen. Hal B.
15.00 - 15.30. Holistisch zadelpassen. Raisa Fleisher. Hal C.
15.45 - 16.15. Dressuurmatig grondwerk. Romy Huisman. Hal A.
16.45 - 17.00. Afscheidsshow Jolanda Adelaar met Guus. Hal A.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:17 



 
Profiel   

Ik heb geen pinautomaat, maar je kunt betalen via qr code met je telefoon. En contant natuurlijk.

Ik heb er zin in! Heb een leuke ruwvoerquiz waarbij je een goodiebag kunt winnen.
En de nieuwe snacknetjes en slowfeeders gaan op Equiday in de verkoop :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:23 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Dit is ons programma en ben ik dus aanwezig met camera.

10.15 - 10.45 Werken aan de hand. Nikki van Olst. Hal A.
10.45 - 11.15 Connectie en een band creëren. Zoë Coade. Hal C.
11.45 - 12.15 Van lateraal naar zuivere 4-takt. Temba Burrill. Hal A.
13.15 - 13.45 Correct rijden zonder hoofdstel. Daantje Bos. Hal C.
14.00 - 14.30. Omgaan met spannende dingen. Dorien Lanbrechts. Hal B.
14.30 - 15.00. Liberty springen. Desiree van Bergen. Hal B.
15.00 - 15.30. Holistisch zadelpassen. Raisa Fleisher. Hal C.
15.45 - 16.15. Dressuurmatig grondwerk. Romy Huisman. Hal A.
16.45 - 17.00. Afscheidsshow Jolanda Adelaar met Guus. Hal A.


Oeh ik zie de demo staan waar ik aan meedoe! Leuk!
Ik doe met mijn 5 jarige haflinger mee aan de demo van Dorien Lanbrechts :j om 14:00 in hal B

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:40 



 
Profiel   

Ok nou leuk! Ben benieuwd. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 17:40 



 
Profiel   

Ik ben altijd met een vriendin mee geweest om haar te helpen met haar stand en demo (Marijke Groos van Be the Better Horse). Dit jaar heb ik voor het eerst zelf een stand met mijn tandarts werk. Leek me leuk om dat wat meer aan de mensen te laten zien.

Maar ik liep dan vaak alleen rond om een toffe demo of lezing te bekijken. Het is echt een leuke dag om je (alleen) te vermaken!
En anders kom je lekker langs mijn stand (halC) voor een praatje! Altijd gezellig!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 20:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 119 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen