Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 5 [ 119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Alleen naar EquiDay!

 
Profiel   

Daihyo schreef
Ik sta buiten bij het Kidsplein. Dus ik hoop wel een beetje op fatsoenlijk weer :brr: {:} :')



Dan sta ik vlakbij je want ik sta in dezelfde hoek met onze Galloping Goop stand :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 21:46 



 
Profiel   

2 jaar geleden nog alleen geweest. Was de eerste editie weer na corona, toen ook volledig buiten. Heerlijk in de zon genoten, kunnen zien wat ik zelf wou en lekker gesnuffeld tussen alle spullen en kraampjes. Met gemak de hele dag vermaakt in m'n uppie, ik vond het Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-23 22:42 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig een like-minded vriendin die met me mee gaat, we hebben kaarten gewonnen met een Facebook-actie. Maar anders was ik ZEKER alleen gegaan. Maar goed; ik ga ook in m'n eentje uit eten, op vakantie of winkelen. Ik ben m'n eigen leukste gezelschap. :D
Behalve mijn dieren tolereer ik weinig mensen, en in je eentje kun je eindeloos kijken waar JIJ zin in hebt, eten en drinken en naar de wc wanneer JIJ wilt en lekker snuffelen bij de standhouders die JIJ leuk vindt. Klinkt als een ideale dag, dus! Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-23 23:31 



 
Profiel   

nicole31997 schreef
Ik raad je de demo gedragstraining aan de dubbele lange lijnen, van Horsemo in hal B om 12:30 aan. Want daar mag ik aan mee doen met mijn Haffie := .


Leuk!! Ik ben benieuwd naar Haffie! Tot morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 21:09 



 
Profiel   

Ik ben meerdere keren alleen geweest, of wel met anderen maar dan alsnog gesplitst, ik vind het fijn mijn eigen plan te kunnen trekken.
Morgen gaat mijn dochter van 6 jaarvoor het eerst mee en zal ik me dus grotendeels aan haar aanpassen. Ik weet dat er wel stalgenoten zijn dus ws spreken we wel even ergens af

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 21:17 



 
Profiel   

Yes ik ga ook alleen! Vind het heerlijk, helemaal zelf je eigen dag uitstippelen. Echt kunnen concentreren op de clinics of lezingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-23 21:38 



 
Profiel   

Ik zie dit topic nu pas.
Ik ga vandaag als standhouder, ik sta in hal A.
Vorig jaar was het echt heel gezellig, hopelijk dit jaar weer!
Heel veel plezier vandaag gewenst! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 05:38 



 
Profiel   

Ik heb vandaag mijn pony mee. Hij is om 11:15 te bewonderen in hal C. Veel plezier vandaag allemaal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 05:41 



 
Profiel   

Misschien zie ik een paar van jullie wel straks, veel plezier allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 06:52 



 
Profiel   

Brutale vraag.... Ik ben helaas verhinderd door nog niet fit zijn na corona. Ik heb echter veel interesse in het equiday magazine. De foto op de cover is door mij gemaakt.
Zou iemand een extra exemplaar willen meenemen en naar mij opsturen? Uiteraard op mijn kosten.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 08:36 



 
Profiel   

Ga ik regelen!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 10:21 



 
Profiel   

Je bent geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 11:28 



 
Profiel   

Was een leuke dag! Nu eten en pootjes omhoog :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 17:38 



 
Profiel   

Ja, was een leuke dag! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 17:43 



 
Profiel   

Hele gezellige dag gehad! Ik was er als standhouder voor Equinemarkt!
[ img ]

Superleuke mensen ontmoet, veel goodiebags weg mogen geven en ook weer wat leden erbij voor onze community <3
Zeer geslaagde dag voor ons!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 17:57 



 
Profiel   

Was echt een super leuke dag!! :j Was ook echt gezellig druk! Heb het zelf nog niet eerder zo druk gezien op Equiday! *\o/*
Ook helemaal trots op mijn lieve 5 jarige haflinger!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 19:20 



 
Profiel   

FleurSandro schreef
Was echt een super leuke dag!! :j Was ook echt gezellig druk! Heb het zelf nog niet eerder zo druk gezien op Equiday! *\o/*
Ook helemaal trots op mijn lieve 5 jarige haflinger!

Was een super leuke demo! Wat deed ie het goed en wat was ie dapper (en grappig!) :)
Ik heb nog wat foto's gemaakt. Stuur maar een pb als je ze wil hebben. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 19:30 



 
Profiel   

De Haf over het zeiltje? Heb ik ook foto's van. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 19:49 



 
Profiel   

FleurSandro schreef
Was echt een super leuke dag!! :j Was ook echt gezellig druk! Heb het zelf nog niet eerder zo druk gezien op Equiday! *\o/*
Ook helemaal trots op mijn lieve 5 jarige haflinger!

Goh, kom ik dit nu pas tegen omdat ik erop zocht.

Het was gezellig druk maar het is groter en drukker geweest in het verleden, op het randje van "niet meer leuk".
Ik had als bezoeker wel de indruk dat het weer goed georganiseerd was. Hopelijk heeft het de standhouders gebracht was ze ervan hoopten. Het weer heeft in ieder geval z'n best gedaan.

Een aantal leuke demo's gezien maar verder niks geks gedaan.
De vrouw met de Rocky Mountain gangen-demo op video gezet; hopelijk kunnen we daar wat mee voor onze eigen gangen-stippel. We hadden al contact met haar en dat zal nog wel vaker gebeuren.

Andere Stippel ook even vast gelegd; zo'n geweldig, zelfingenomen paard dat net niet strak genoeg opgevoed is. Het is lachen om naar te kijken en er gebeurt niks geks of gevaarlijks, maar deze Appie had zich iets meer privileges toegeƫigend dan eigenlijk goed voor d'r was :D :D Ik mag dat soort persoonlijkheden wel :j

Verder is het steeds weer meer van hetzelfde; dat krijg je nu eenmaal als je er al zo lang rond loopt als dat het bestaat, is verder geen verwijt aan wie dan ook. Er is blijkbaar meer dan voldoende interesse dus vooral doorgaan :j Ik ga nu wel meer voor de krenten in de pap, zoals die Appie :D en je ontmoet weer mensen die je in geen jaaaaaren gesproken hebt +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 20:05 



 
Profiel   

Em_ schreef
FleurSandro schreef
Was echt een super leuke dag!! :j Was ook echt gezellig druk! Heb het zelf nog niet eerder zo druk gezien op Equiday! *\o/*
Ook helemaal trots op mijn lieve 5 jarige haflinger!

Was een super leuke demo! Wat deed ie het goed en wat was ie dapper (en grappig!) :)
Ik heb nog wat foto's gemaakt. Stuur maar een pb als je ze wil hebben. ;)


Ik stuur je een pb! Was echt grappig om te zien dat hij binnen een half uur van vrij onzeker (vooral zijn gezichtuitdrukking) naar weer zijn eigen relaxte en grappige zelf ging!


Bellatrix schreef
De Haf over het zeiltje? Heb ik ook foto's van. :j



Ja dat waren wij!! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 20:08 



 
Profiel   

Mijn foto's staan hier: https://marliestrapfotografie.pixieset. ... 023ermelo/

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 20:10 



 
Profiel   

Was een geslaagde dag! Wij stonden in hal A :)
Nu met de voetjes omhoog, het was een lange dag :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 20:11 



 
Profiel   

Het was een leuke dag!

Hier ging de open les vrijheidsdressuur top! Luna deed het geweldig met al dat publiek (denk dat ik het zelf spannender vond :')), scheelt wel dat ze al genoeg gezien heeft in haar leven. Aan het einde was het wel heel duidelijk dat dr koppie vol zat haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 21:45 



 
Profiel   

ikke schreef
Andere Stippel ook even vast gelegd; zo'n geweldig, zelfingenomen paard dat net niet strak genoeg opgevoed is. Het is lachen om naar te kijken en er gebeurt niks geks of gevaarlijks, maar deze Appie had zich iets meer privileges toegeƫigend dan eigenlijk goed voor d'r was :D :D Ik mag dat soort persoonlijkheden wel :j

Ik ga nu wel meer voor de krenten in de pap, zoals die Appie :D en je ontmoet weer mensen die je in geen jaaaaaren gesproken hebt +:)+


Leuk om je even gesproken te hebben. Die stippel is mijn draak }> . Heel trots op mijn niet zo strakke opvoeding :D , er moet natuurlijk wel wat te lachen overblijven. Poez is een diva die haar zenuwen op deze manier de baas is.
Zou het leuk vinden om de foto's te ontvangen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 21:57 



 
Profiel   

Het was inderdaad een topdag! Ben er al vaak geweest en geholpen met een stand, maar nu een stand van mezelf. Heel erg leuk en veel mensen weer vandaag! Het wordt elk jaar een beetje drukker volgens mij.



[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-23 22:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 5 [ 119 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen