Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 18 [ 428 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Plaats een nieuw onderwerp

meer mensen met left brain introvert paarden?

 
Profiel   

Whahahaa geweldig :D

Vanochtend kreeg ik een heel groot compliment van mijn lbi. <3 Na 2 weken vrij zijn we weer opgestart met overgangen rijden, na een kwartiertje (en veel beloningen) was hij goed heet, dus hup de bak uit en even uitstappen.

Op de terugweg gaan we links voor het erf (eten!) en rechts is de rijbak, dat weet hij ook precies. We stapten met lange teugel en ineens sloeg hij vol overtuiging rechtsaf naar de bak, klaar voor nog een rondje?! *\o/*

Heb hem beloond en toen zijn we alsnog naar het erf gegaan. :j

Wie zou de lbi en wie de lbe zijn op deze foto? :D


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 14:48 



 
Profiel   

Ik denk de LBI links op deze foto, die blik vind ik zachter <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-02-19 15:49 



 
Profiel   

Tijdens een focus weekend bij E & E horsemanship in mei ben ik er achtergekomen dat mijn paard LBI is,en daar heb ik ik heel wat technieken en inzichten gekregen, mijn paard is super grappig terwijl ik zoveel moeite met hem hen gehad en vandaag was het heel duidelijk wat hij wel en niet wilde. Eerst relaxt uit de wei en al smakken kon ik hem opzadelen. Eenmaal in de bak aangekomen nog wat games gedaan, friendly game en porcupine game. Ik dacht dat hij er klaar voor was. Maar nee hoor, ik zat er op en kreeg gelijk een bok. Ik er weer af en heb hem even laten na denken, het leek er op dat hij verast was. Ik deed nog weer wat games tot hij bijna stond te pitten en toen er weer op we hebben heerlijk een uur gereden.

Voor dat ik wist dat hij Lbi is, ging ik de strijd met hem aan en won ik dit nooit. Af en toe leek hij wel in de ontspanning te komen maar van korte duur. Nu rijden we een uur ontspannen. En natuurlijk gaat het nog niet super na 2 weken maar er is geen strijd meer in de buitenbak! Ik ben zo trots op mijn tossie
[ img ]

#juntos
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 23:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 18 [ 428 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen