Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Barebackpad tot 250,- wat zijn jullie ervaringen?

 
Profiel   

Annetje schreef
belachelijk dat die dingen zo duur moeten zijn hè. Ik rijd zelf met een best friend. Zo'n dun ding met suede bovenkant. Ik doe daar altijd nog mijn dikke wollen westernpad onder en daarmee krijg ik genoeg schokdemping. Misschien toch maar eens kijken naar de pads die hier genoemd worden.



De mensen die kiezen om op een pad te gaan rijden zijn doorgaans op zoek naar een andere beleving in het rijden, ze willen vaak juist een ‘close contact’ gevoel.
De kunst van een goede pad zit hem naar mijn mening in een goede balans tussen voldoende drukverdeling/stevigheid en comfort voor paard en ruiter en de beleving van zo min mogelijk matriaal tussen ruiter en paard.
De duurdere pads voldoen hieraan doorgaans beter
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-18 13:40 



 
Profiel   

Mocht je nog zoeken misschien ga ik mijn BK support barebackpad weg doen. Ik wil zelf graag namelijk gaan voor de grandeur reitpad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-18 15:50 



 

Ik schop het topic omhoog - als dit mag- ik ben ook opzoek een een geschikte pad en schrik nog al van de prijzen. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 12:50 



 
Profiel   

AmoorM schreef
Ik schop het topic omhoog - als dit mag- ik ben ook opzoek een een geschikte pad en schrik nog al van de prijzen. :=


Ik ben mega tevreden over mijn BK support pad, uit mijn hoofd iets boven de €200.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel de pad met inlages bij heb gekocht, maar ik gebruik de pad ook voor serieuze dressuur trainingen en dan vind ik de extra drukverdeling wel belangrijk.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 13:46 



 

Ziet er leuk uit!

Ik heb deze besteld, maar kreeg email dat hij niet leverbaar is.. ;(

Nu heb ik deze op 't oog. https://www.kifrahorse.nl/Barebackpad-Lamswol-Zwart

Ik zoek één in 't zwart, met wel wat stevigheid voor de ruiter en tot z'n 250 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 13:57 



 
Profiel   

Heb je wel eens aan een Zoutewelle barebackpad gedacht? Gaat wel boven jouw budget, maar die verslaat echt iedere andere barebackpad die hier genoemd zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 14:14 



 
Profiel   

Op welke manier _Carien? Ik heb er zelf nooit op gereden, maar wel die van stalgenoot bekeken en vond het vooral uit één stuk bestaan, of lijkt dat zo?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 16:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen