Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goede boeken gezocht

 
Profiel   

Hoihoi,

Om mijn kennis en bibliotheek aan te vullen ben ik op zoek naar goede boeken over een natuurlijke omgang met je paard.
Zo heb ik de 3 Nederlandse boeken van Mark Rashid en het boek 'Natuurlijk Paardrijden' van Klaus Ferdinand Hempfling.
Op marktplaats vond ik o.a het boek ' Mijn trainingsmethoden in woord en beeld' van Monty Roberts en 'Natural Horsemanshop' van Parelli.
Maar voordat ik gelijk helemaal doorsla in het kopen wou ik hier toch eens vragen wat jullie nou echt aanraders vinden.
Dus brandt maar los :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 10:38 



 
Profiel   

Heeft niemand inspiratie voor mij?
Misschien wel qua filmpjes?
Ik volg op Youtube en Facebook o.a Feather Light, Tristan Tucker, Mark Rashid en Warwick Schiller. Misschien heeft iemand op dat vlak nog tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 12:38 



 
Profiel   

Ilheb vpor je gezocht doe hij ook alweer heet want ik was de naam kwijt. Ik vind de docu op yt genaamd the path of te horse een goede docu. Mark komt er ook in voor? De held! Voor de rest lees ik mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 23:33 



 
Profiel   

Weet niet if je zoiets bedoeld, maar ik heb echt baat bij het boek 101 horsemanship oefeningen, staan naast oefeningen ook hele interessante theorie in

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:42 



 
Profiel   

Klaus Hempflinger boek heb ik zelf ook en vond ik heel fijn , duidelijk en veel van geleerd. Ik heb me indertijd alleen bij zijn boeken gehouden. Goed is goed denk ik dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 22:29 



 
Profiel   

Klaus Hempflinger en Emiel Voest vond ik beide heel interessant, leerzaam en leuk om te lezen. Het word fijn uitgelegd zodat je er zelf ook makkelijk mee aan de slag kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-19 10:14 



 
Profiel   

Paardentaal Sharon Wilsie.
Contact met paarden Margrit Coates.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 20:02 



 
Profiel   

Paard als Partner
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-20 06:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen