Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

goede bekapper noord drenthe

 
Profiel   

DGL schreef
Caily schreef
Ik heb slechte ervaring met haar. Ze vergat een afspraak, wat de beste kan overkomen uiteraard. Maar ze kon toen niet alsnog komen en een vervangende afspraak maken was zo moeizaam dat ik maar een ander heb gevraagd. Een van mijn paarden bleek niet in de juiste stand te staan na haar bekapbeurt, dus achteraf maar goed ook. Toen ze hier was leek ze wel precies en ze is ook netjes naar de paarden toe, dat zeker.


Oeps, ja verkeerde stand is zeker niet de bedoeling natuurlijk...


Hier zelfde ervaring maar ze was toen nog in opleiding en leek me erg gemotiveerd om van fouten te leren dus ik geloof wel dat ze daar mee aan de slag gaat als ze de feedback heeft gehad. Door andere omstandigheden wel overgestapt naar een andere. Zou haar zeker weer vragen als ik zonder bekapper zou zitten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 10:55 



 
Profiel   

Melissa is 2x bij mij geweest en vind het heel jammer dat ze niet meer kan komen. Mijn paard staat nl buiten haar regio (Haulerwijk).

Ik heb mijn paard 2 weken geleden maar op goed geluk door een smid van stal laten doen want er moest echt wat af. En ik moet zeggen dat het netjes is gedaan. Er is alleen weggehaald wat ook weg moest en hij heeft zelfs de hoefwand met rust gelaten terwijl dat standaard altijd gevijld word. Nu kan ik het zelf weer wat bijhouden en als het nodig is bel ik hem weer.

En het scheelde een hoop euries :j

Maar het is wel een drama om een goede bekapper/smid te vinden hier. Ik heb nu het werk(beslag) van een aantal gezien en dat is werkelijk om te janken. Men is hier nogal van de dubbel lips ijzers met een hoop kit. -O- En de eerste 'discussie' wbt mijn hoefschoenen heb ik ook al gehad. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 11:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen