Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

24/7 buiten pp/weide/stalling gezocht omgeving Castricum

 
Profiel   

Hallo allemaal :wave: bedankt voor het aanklikken van dit topic.
Ik ben op zoek naar een nieuwe plek voor mijn 4 Ijslander kruisingen waar zij 24/7 buiten staan, mijn voorkeur gaat uit naar een plek aan de bosrand.
Maar wie heeft die voorkeur niet? :+ het gaat om 2 dames en 2 heren...

Wat ik graag zou willen:
* Het liefste heb ik iets in eigen beheer of met 1 of 2 andere.
* 24/7 buiten in een kudde
* Ruime paddock waar ze ook in de winter droog kunnen staan (Track/Paddock Paradise heeft de voorkeur) een droge weide is ook een goede optie.
* Schuilstal en een plek voor de spulletjes( zadels etc)
* GOED ruwvoer in slowfeeders
*( Verlichte) rijbak waar ook in de winter gewoon in gereden kan worden
* Zomers weidegang zou een pre zijn, maar paar uurtjes al voldoende.
* Graag doe ik de verzorging van mijn paardjes zelf.

Ze staan nu met elkaar in een kudde en zijn sociaal, rustig en vriendelijk. Verder hebben ze geen ijzers. Waar ze nu staan staan ze op zich goed, maar door bepaalde redenen wil ik toch eens om me heen gaan kijken wat er nog meer is.

Bestaat er zoiets in Egmond/Castricum? Ik kan alleen maar plekken vinden waar ze in de nachten op stal gaan en dat is voor mij eigenlijk geen optie.

Mochten er mensen zijn die iets weten, of zelf iets te huur hebben of waar ze een plekje voor ons hebben hoor ik het graag +:)+

(Mocht mijn topic niet goed staan verplaats het gerust)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 21:58 



 
Profiel   

www.hetnieuwepaardenhouden.nl

een kaart met alle buitenpensions of pensions met buitenmogelijkheden (naast boxen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 13:37 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tip! Ik hoop dat ik nog meer van deze reacties krijg *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-21 20:58 



 
Profiel   

Niemand? Y;( zoek ik dan toch een eenhoorn? -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 19:04 



 
Profiel   

Gladijs schreef
Niemand? Y;( zoek ik dan toch een eenhoorn? -O-


Ik vrees van wel, die combinatie is er gewoon niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 07:53 



 
Profiel   

Ik heb zoń plekje met IJslanders maar die is vol... wij doen de verzorging samen in een schema.

Je zou ook eens kunnen kijken bij stal hogedijk Egmond Binnen. Is wel grotere stal maar wel paddock paradise en 24/7 buiten in een kudde en bij het bos

Stal Valkering heeft ook buiten een kudde staan als het goed is 24/7 kun je ook eens informeren.

Heb je ook op facebook stalling gezocht in Noord-Holland. Daar komt ook wel eens wat voorbij. Succes!


Laatst bijgewerkt door Kimddddd op 14-01-21 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 08:00 



 
Profiel   

Niets rondom Castricum is droog 24/7 in de winter. Het is poldergebied, dus erg lastig droog te houden. Je zou kunnen rondkijken in het gebied rond de duinen (Heemskerk, Egmond) al houd het op zand ook niet altijd vol om droog te blijven, anders zal je het kanaal over moeten richting Haarlem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 08:02 



 
Profiel   

Ik weet dat er in Heemskerk een 'PP' (meer een grote paddock rondom de bak) zit vlak aan de bosrand, ziet er altijd uit als een fijne plek! Net als stal hogedijk en de stal van Céline van der Stroom (alleen is die helaas niet aan het bos).

@Karlijnxxx, ik zit zelf in Haarlem en hier is ook niet heel veel te vinden helaas...

Het is in het algemeen echt heel lastig in Noord Holland, en als je dan een best wel goede plek gevonden hebt is er altijd wel 'iets', of minder faciliteiten voor de mens, of niet aan het bos, of een blubber bende, of geen goed ruwvoer, etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 08:12 



 
Profiel   

Ik weet dat er zoiets naast Stal Duinveldt lag in Castricum, geen idee wie nu de eigenaren zijn (de vorige eigenaresse, een vriendin van de eigenaresse van Duinveldt, is geëmigreerd) maar wellicht kun je bij Duinveldt informeren hoe de situatie nu is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-21 08:20 



 
Profiel   

Wat een fijne reacties allemaal *\o/*
Ja het is een speld in een hooiberg! En vraag en aanbod is totaal uit verhouding getrokken... blijkbaar ben ik niet de enige die zoekt!
We houden vol, mochten er nog meer suggesties zijn of iemand die een plekje heeft voor ons, houden wij ons aanbevolen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 12:28 



 
Profiel   

Kimddddd schreef
Ik heb zoń plekje met IJslanders maar die is vol... wij doen de verzorging samen in een schema.

Je zou ook eens kunnen kijken bij stal hogedijk Egmond Binnen. Is wel grotere stal maar wel paddock paradise en 24/7 buiten in een kudde en bij het bos

Stal Valkering heeft ook buiten een kudde staan als het goed is 24/7 kun je ook eens informeren.

Heb je ook op facebook stalling gezocht in Noord-Holland. Daar komt ook wel eens wat voorbij. Succes!


Wat jammer dat je vol zit, ik ben ook helemaal niet wars van werk en verzorging. Niks mis met noeste arbeid!
Ik zit niet op Facebook maar ik denk dat ik maar eens ga kijken!
Stal Hogendijk is mij wat te massaal, net even te veel mensen voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 12:31 



 
Profiel   

Cera_D schreef
Ik weet dat er in Heemskerk een 'PP' (meer een grote paddock rondom de bak) zit vlak aan de bosrand, ziet er altijd uit als een fijne plek! Net als stal hogedijk en de stal van Céline van der Stroom (alleen is die helaas niet aan het bos).

@Karlijnxxx, ik zit zelf in Haarlem en hier is ook niet heel veel te vinden helaas...

Het is in het algemeen echt heel lastig in Noord Holland, en als je dan een best wel goede plek gevonden hebt is er altijd wel 'iets', of minder faciliteiten voor de mens, of niet aan het bos, of een blubber bende, of geen goed ruwvoer, etc.


Zou jij mij kunnen vertellen waar de stal van Celine zit? Kan het allicht eens bekijken natuurlijk :) die PP heet de Paardenboerderij, is inderdaad prachtig maar ook vol helaas...

Mijn zusje woont in Haarlem die heeft haar paard in Landsmeer staan, niks te vinden in de omgeving..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 12:34 



 
Profiel   

https://www.celinevanderstroom.nl/

In Akersloot

Die van mij staat inderdaad ook niet in de omgeving, hij staat nu helaas nog op 30-45 min afstand...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-21 17:37 



 
Profiel   

Eenhoorn gevonden?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-21 06:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen