Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke neckrope?

 
Profiel   

Onze jongste dochter wil graag een neckrope voor haar verjaardag.
Ik heb echter geen idee welke goed/fijn zijn of waar ik op moet letten (behalve de maat).

Kunnen jullie me helpen? En evt suggesties waar te bestellen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 20:45 



 
Profiel   

Ik vind zelf rijringen fijner dan neckropes, dus een soort neckrope maar dan met een ijzeren kern. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 20:47 



 
Profiel   

Jeika schreef
Ik vind zelf rijringen fijner dan neckropes, dus een soort neckrope maar dan met een ijzeren kern. :)


Kan je daar iets meer over vertellen?

Ze rijdt nu regelmatig met een halstertouw als neckrope. Maar wil graag een ‘echte’.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 20:50 



 
Profiel   

Ik heb zelf met van alles gereden van touw,ring tot balansteugel maar mijn voorkeur gaat echt voor het serieuze werk voor een "balansteugel".

https://www.lovelance.nl/neckrope


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 20:53 



 
Profiel   

SeaSide schreef
Ik heb zelf met van alles gereden van touw,ring tot balansteugel maar mijn voorkeur gaat echt voor het serieuze werk voor een "balansteugel".

https://www.lovelance.nl/neckrope


[ [url=m/rzMSnf.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een gave foto!!!

Het is meer voor de leuk en lol. Ze vindt het zelf leuk om te doen en ook qua afwisseling. Ze rijdt verder vrij serieus dressuur, dit doet ze nu een aantal maanden ongeveer 1x per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 21:18 



 
Profiel   

Ze wil graag met 3 andere vriendinnen een 4-tal proefje in elkaar zetten. Allemaal met neckrope.

Evt nog suggesties voor iets er bij? Een (touw)halster bijvoorbeeld?

Ze willen allemaal dezelfde;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 08:12 



 
Profiel   

Op bijvoorbeeld horsecharms.eu kun je allemaal neckropes bestellen met matchende touwhalsters, teugels, etc. Misschien zit daar iets tussen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 08:26 



 
Profiel   

Roos_h schreef
Op bijvoorbeeld horsecharms.eu kun je allemaal neckropes bestellen met matchende touwhalsters, teugels, etc. Misschien zit daar iets tussen :)

Heb je ervaring met deze site? Zou graag willen weten of de producten fijn zijn nml.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 08:27 



 
Profiel   

Ik vind die van horsecharms niet mooi passen. Het stukje onder de kin staat altijd zo bol. Ik bestel liever bij horsebeads.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 08:47 



 
Profiel   

Ik heb een neckrope van lovelance. Echt een fijn ding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 09:01 



 
Profiel   

Ik heb deze en vind hem erg fijn. Had hiervoor een verstelbare rijring, maar had het idee dat hij niet op de juiste maat bleef zitten.

https://jessedrent.nl/nl/product/neckrope-adjustable/

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 09:30 



 
Profiel   

Duran123 schreef
Roos_h schreef
Op bijvoorbeeld horsecharms.eu kun je allemaal neckropes bestellen met matchende touwhalsters, teugels, etc. Misschien zit daar iets tussen :)

Heb je ervaring met deze site? Zou graag willen weten of de producten fijn zijn nml.


Ja, ik bestel al mijn touwproducten daar. Ik vind het wel fijn zitten (verschilt misschien ook per paard dan?) en het zijn lieve mensen die je ook persoonlijk te woord staan als je iets specifieks wilt oid. Er zijn natuurlijk tal van dit soort bedrijven, dus opties zat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 16:02 



 
Profiel   

Ik zeg ook die van Lovelance! Zo ontzettend fijn ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 16:05 



 
Profiel   

Caira schreef
Ik zeg ook die van Lovelance! Zo ontzettend fijn ding.

Ook de balanceteugel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 16:58 



 
Profiel   

Jup

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 17:07 



 
Profiel   

Naast de balansteugels (die echt heel veel fijner rijden als touw), heeft ze ook andere verstelbare neckropes bijvoorbeeld biothane of een ring. Verstelbare zijn wel fijner (vind ik persoonlijk).

Bij LoveLance.nl kan je ook touwhalsters en teugels in de zelfde kleuren bestellen heb zelf voor al mijn paarden daar ook touwhalsters vandaan fijne ervaringen mee.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:02 



 
Profiel   

Duran123 schreef
Caira schreef
Ik zeg ook die van Lovelance! Zo ontzettend fijn ding.

Ook de balanceteugel?


Nee ik heb een 'normale' neckrope. Ik wilde juist geen rij ring maar een zachte en vind die van Lovelance het fijnste in de hand. Daarbij zou je nog zelfs je neckrope op maat kunnen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:42 



 
Profiel   

Libenti Equestrian. Is van Quir hier op bokt. Heb 3 touwhalsters met 2 leadropes en 2 fotografiehalsters bij haar vandaan. Prachtige kwaliteit en correct geknoopt! Zij maakt ook neckropes. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen