Ervaringen met janneke buddendijk?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
broek
Berichten: 434
Geregistreerd: 26-05-08

Ervaringen met janneke buddendijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 15:29


dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Ervaringen met janneke buddendijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 10:31

ja ikke!

ik ben echt super enthousiast!
Ik heb een tinker van net 4 jaar toen ik hem net had (heb hem gekocht als ingereden) ben ik er afgevallen. sinds dien vond ik het heel eng om op hem te gaan rijden.
Ik deed zelf aan parelli.
Toen janneke kwam hebben we eerst een proefles gedaan. hier heeft janneke gekeken naar wat wij doen en waar de problemen liggen.
Toen heb ik al goede tips en veel huiswerk opgekregen. nu hebben we na de proefles 2 andere lessen gehad en ondertussen durf ik los op snowdon te stappen met alleen een touwhalster. en ook grondwerk gaat super! ik hoor van meerdere mensen dat snowdon zo opgeknapt is, een stuk beleefder zowel tegen mij als tegen mijn stalgenootjes!

Ik ben dus helemaal enthousiast!
NH, inspiratie en gynastiseren en rijden, een geweldige combinatie!

sindy11
Berichten: 89
Geregistreerd: 05-03-06

Re: Ervaringen met janneke buddendijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 23:25

Ja, ik ook!
Ben heel tevreden en mijn paard ook. Ik vind Janneke prettig om mee samen te werken en haar methode/werkwijze is heel inspirerend. Ze weet precies wat wij (mijn paard en ik) nodig hebben om onze band en samenwerking te verfijnen.

Sirarvi
Berichten: 6
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Ervaringen met janneke buddendijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 19:35

Ik heb ook les van Janneke, ben echt super tevreden!
Ik les om de 4 weken twee uur achter elkaar, je krijgt duidelijke theorie en huiswerk waar je cht goed 4 weken mee verder kunt. In de tussentijd kun je haar mailen voor vragen.

Yvonne