31 januari 2016 lesdag Paulette Zorn - Strijen (ZH)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

31 januari 2016 lesdag Paulette Zorn - Strijen (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 11:34

Op 31 januari 2016 komt Paulette wederom naar dressuur- en pensionstal de Cavalier in Strijen, waar wij gebruik mogen maken voor de binnenbak.
Er is nog plaats voor 3 mensen aan het einde van de middag.
Kosten zijn 50 euro voor 3 kwartier privéles, inclusief de huur van de bak en de reiskosten van Paulette.

Wil je meedoen? Geef je dan op via mij.

Paulette over haar training: “Ik train zowel western- als dressuurruiters. In mijn trainingen breng ik denken, voelen en handelen met elkaar in verbinding. Ik sta stil bij vragen als: waarom doe jij wat je doet, waarom doet je paard wat hij doet? Weet je wat je doel is? Waar ben je mee bezig? Hoe ga je te werk? Wat zijn de voor- en nadelen van de systemen die je gebruikt en de keuzes die je maakt?

In mijn trainingen staat het werken aan jezelf en het bewustwordingsproces centraal. Ik richt me vooral op “paardrijden met gevoel” en “de communicatie tussen paard en ruiter”. Bij het werken met paard en ruiter is het “samen bewegen” een belangrijk uitgangspunt. Vaak maakt de ruiter een andere beweging dan hij beoogt, waardoor het paard de vraag/opdracht "niet goed" uitvoert. Ik begeleid de ruiter door samen zijn eigen bewegingssysteem en die van het paard te onderzoeken. Als de ruiter daar zicht op heeft gekregen, begeleid ik hem bij het volgen van de bewegingen van het paard, waardoor het “samen bewegen” ook een “samen-werken” wordt. En dat zie je terug in de prestaties van ruiter en paard!”

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 12:20

Er zijn nog 2 plaatsen vrij voor deze lesdag. Je kunt je dus nog steeds opgeven!

MachoPablo
Berichten: 5281
Geregistreerd: 03-03-11
Woonplaats: In huis met dak boven me hoofd

Re: 31 januari 2016 lesdag Paulette Zorn - Strijen (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 14:35

Ik zal graag willen heb geen vervoer

Daihyo

Berichten: 88066
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-16 12:15

Het lesschema is inmiddels bekend en opgestuurd naar de deelnemers.
Eventueel is er nog een plek om 17.00u.