Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[OEFEN] 20-03-2016 Woudenberg Oefendag Paulette Zorn

 
Profiel   

Op zondag 20 maart houdt de DAWRA een Trainingsdag voor ruiters die wedstrijden willen gaan rijden. Deze trainingsdag is open voor iedereen, dus ook als je geen Arabier hebt ben je meer dan welkom!

De trainingsdag vindt plaats bij Forest Moutain Ranch. Adres Klein Moorst 1, 3931 ND te Woudenberg. Paulette Zorn zal de dag verzorgen.

Tijdens de dag zul je alles leren over wat er allemaal komt kijken bij het showen in de westernsport. Je hoort theorie over wat een jury graag ziet (en wat niet natuurlijk!), maar ook kun je natuurlijk al je vragen stellen.

Uiteraard gaan we ook rijden. We oefenen de Horsemanship, Trail en Pleasure en gaan ook met patterns aan de slag.

Zoals gezegd zijn niet-DAWRA-leden en niet-Arabieren van harte welkom, maar bij veel inschrijvingen gaan DAWRA-leden voor. Zowel beginnende ruiters als gevorderde ruiters met een groen paard kunnen meedoen, dus schroom niet en schrijf je in!

Er is plek voor 12 ruiters. En ook publiek is altijd welkom! *\o/*

Meedoen? Het inschrijfformulier vind je hier: https://docs.google.com/forms/d/1nfA_IS ... rm?c=0&w=1
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-16 10:14 



 
Profiel   

Ik wil graag deelnemen, maar heb geen vervoer.

Mocht er iemand een plekje hebben in de trailer vanuit Vaassen hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-02-16 09:47 



 
Profiel   

ik er nog plaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-16 18:48 



 
Profiel   

Voor zover ik weet zijn er op dit moment nog 2 plekken vrij, dus wees er snel bij als je nog mee wilt doen ;)

De locatie is trouwens gewijzigd naar de Forest Mountain Ranch, Klein Moorst 1, Woudenberg

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-02-16 22:13 



 
Profiel   

Mocht iemand dit nog lezen die meegedaan heeft en foto's heeft gemaakt, dan zou ik die heel graag willen ontvangen. Bij voorbaat dank :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-16 21:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen