Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

29 sept lesdag Karel Bauer omgeving Apeldoorn/Arnhem

 
Profiel   

Op 29 september komt Karel Bauer weer naar de Veluwe.
Er zijn 2 mogelijkheden: je kunt lessen op mijn stal in De Steeg.
Of op eigen locatie, wanneer hij voor minimaal een uur op locatie les kan geven. Dus heb je meerdere stalgenoten die willen lessen of wil je zelf een uur lessen, zeker een goede optie om dan op eigen stal te lessen. De lessen duren 30, 45 of 60 minuten.

Kosten zijn:
30 min: 25 euro
45 min: 35,70 euro
60 min: 50 euro

Je kunt je bij mij opgeven tot donderdag 27 september, ik maak dan een (route)planning. Regio Apeldoorn/Arnhem.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 14:42 



 
Profiel   

Ohh aanrader! Ik doe mee hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 14:44 



 
Profiel   

Wat voor les geeft hij precies? Western? Dan wil ik wel informeren of stalgenoten intersse hebben en of het kan op stal

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 14:49 



 
Profiel   

Zowel western als Engels. Vooral gericht op basis en correct gebruik van de juiste spieren.
Is zelf westernruiters, maar hij heeft inmiddels net zoveel Engelse ruiters als lesklanten omdat hij zo fijn aan die basis werkt. Plus dat hij de les altijd aanpast aan niveau van paard en ruiter, plus kijkt naar de (on)mogelijkheden bij de combinatie in de bak en daar passend les bij geeft. Vooral dat laatste vind ik zijn kracht :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-18 14:54 



 
Profiel   

Er zijn weer aardig wat aanmeldingen, maar er is nog plek.
Wil je ook een les van Karel, laat het me dan uiterlijk woensdag 26 september weten. Donderdags plan ik de route in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 14:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen