Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Western Experience 2019 - Brabanthallen

 
Profiel   

[ img ]

Westen Experience is het grootste country festival in Europa.
Live muziek, linedancing, paarden, Native Americans, Cowboy Cafe en grote country marktkramen.

Wie komt er kijken? Of misschien wel wie komt er gezellig mee doen met de westernonderdelen? :D

2019 Western Experience – Jackpot Shows
Zaterdag/Saturday 26 & Zondag/Sunday 27 januari 2018 - Brabanthallen, Den Bosch

Tijdens het Western Experience Country Festival wordt in een van de hallen een groot western paardenevenement georganiseerd. Er worden zes Western wedstrijdonderdelen verreden waarmee mooie geldprijzen te verdienen zijn.

De volgende onderdelen worden uitgeschreven: Western Pleasure, Ranch Riding, Trail, Western Horsemanship, Barrel Race en Pole-Bending.

De deelnemers aan de Western Pleasure Jackpot shows zullen worden verdeeld over 2 á 3 voorrondes. De besten zullen doorgaan naar de finale. De RR en HMS Jackpot Shows kunnen worden verdeeld over 2 of 3 groepen.

De Barrel Race en Pole-Bending bestaan uit 3 runs worden verspreid over beide dagen verreden met de (4e) finale run op zondagmiddag.

De wedstrijden maken deel uit van het Western Experience paardenspektakel en zullen dan ook door een groot publiek worden gevolgd.

[ img ]

Duss wie ga ik zien? :D Ik ben er zoals het er nu naar uitziet beide dagen met paard :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 20:56 



 
Profiel   

Ik stond vorig jaar alle dagen in de stand in de hal waar ook de wedstrijden waren, Italiaanse shop met paarden en ruiter artikelen, ook zadels enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 21:01 



 
Profiel   

spatter schreef
Ik stond vorig jaar alle dagen in de stand in de hal waar ook de wedstrijden waren, Italiaanse shop met paarden en ruiter artikelen, ook zadels enzo.

Leuk! Dan hebben we elkaar vast wel ergens voorbij gelopen.. Ik was vorig jaar voor een groot deel bij de native amercan's :) Een vriendin van me kent deze mensen goed dus ik kon gezellig mee, en natuurlijk even gechat bij EuroHorse :D T jaar daarvoor ook geweest, leuke, drukke en gezellige bedoeling :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 21:02 



 
Profiel   

Ook gaaf! Ik hoop dat ik daar weer mag werken

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 21:05 



 
Profiel   

Eigenlijk wel weer eens leuk om te gaan.
Is al een jaar of 12 geleden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 21:06 



 
Profiel   

Ik vond het vorig jaar zo vreselijk tegenvallen dat ik de komende editie niet ga.

Jaar ervoor was op zich wel leuk en veel met paarden gezien en te koop, maar afgelopen jaar was er bijna geen paardenspul te koop en erg weinig shows.

Voor degenen die wel gaan hoop ik dat ik het fout heb en de komende editie beter is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 21:17 



 
Profiel   

Ik weet niet of het gelijk valt met Jumping? Zo niet kom ik denk ik wel kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 22:23 



 
Profiel   

Ik ben een paar keer geweest maar was er niet wild van. De paarden onderdelen waren wel leuk. Barrelrace en pole bending was tof. Jammer dat het er zo donker was dat fotograferen er bijna niet ging...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-18 22:49 



 
Profiel   

Een jaar of 7 geleden was het een best leuk evenement. Ik zou wel graag met de ranchriding en barrelrace mee willen doen denk ik. Als ik vrij krijg van de baas. Is iemand al een keer eerder daar gestart

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 11:03 



 
Profiel   

speedfiets_2 schreef
Een jaar of 7 geleden was het een best leuk evenement. Ik zou wel graag met de ranchriding en barrelrace mee willen doen denk ik. Als ik vrij krijg van de baas. Is iemand al een keer eerder daar gestart

Leuk! Ik doe de pleasure, horsemanship en trail mee. *\o/*

Vorig jaar ben ik gaan kijken omdat er redelijk wat bekenden mee deden, t is een drukke bedoening maar wel een hele gave ervaring voor je paard. :D

Van wat ik heb begrepen was het allemaal druk, maar kwa tijd etc. goed geregeld :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 12:15 



 
Profiel   

ah dat is mooi om te horen. dan maar eens baasje gaan stalken. waarschijnlijk ook op mijn donder krijgen want de laatste keer ranch hadden we het goed verpest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-18 12:21 



 
Profiel   

Welke onderdelen worden er op de zaterdag verreden? Dan wil ik graag komen fotograferen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-18 20:57 



 
Profiel   

Wij komen ook en doen niet mee met de paarden maar gaan met de line dance club :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-18 23:44 



 
Profiel   

Ik heb mijn ticket binnen voor de zaterdag. Ga foto's maken bij de paardrijonderdelen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-18 21:57 



 
Profiel   

Dit jaar wordt echt leuk! Met de Barrel Race door Maurane Wartel Belgische Kampioen. Zij doet ook de Gipsyhorserodeo trackriding. Mooi *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 15:52 



 
Profiel   

Ook op zaterdag??

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 16:05 



 
Profiel   

Zaterdag zijn wel de voorrondes volgens mij van de Barrelrace :) Dus ik verwacht het wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 09:30 



 
Profiel   

Ok top!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-18 11:05 



 
Profiel   

Ik ben aanwezig hihi
*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 12:23 



 
Profiel   

Jaa leuk Melis :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 14:43 



 
Profiel   

Programma voor zaterdag (pijltjes ben ik hoop ik bij aanwezig, als we door de voorronde's heen komen natuurlijk :D)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 14:47 



 
Profiel   

En voor de zondag :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 14:48 



 
Profiel   

Bedankt voor het tijdschema! Ik ben er zaterdag vanaf 10.00...weet niet tot hoe laat ik blijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-19 17:27 



 
Profiel   

Ben ik nou scheel of mis ik de RanchRiding in het schema? Is er soms nog een ring?
Ik ga samen met candalisa op zondag

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 10:15 



 
Profiel   

Er is altijd maar 1 ring...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-19 11:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 86 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen