Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wran jeugdteam

 
Profiel   

Beste bokkers,

Via deze weg wou ik iedereen laten weten dat er een wran jeugdteam bestaat. *\o/* *\o/*

Aan dit jeugdteams mag je deelnemen als:
- Tussen de 9 - 18 jaar bent op 1 Januari
- Je beschikking hebt over een paard (ras van dit paard maakt niet uit)

Waarom een jeugdteam:
Een jeugdteam in de Western Ruitersport dient meerdere doelen;
• Het promoten van de westernsport onder de jeugd
• Het op een verantwoorde en plezierige manier opleiden van de jeugd in de westernsport
• Gezamenlijk deelname aan nationale wedstrijden.
• Deelname aan internationale wedstrijden voor geselecteerde internationale wedstrijden. (EWU)


Wat wordt verwacht van het jeugdlid:
• Het jeugdlid is lid van de WRAN en heeft een WRAN startlicentie
• Het jeugdlid neemt zoveel mogelijk deel aan de gezamenlijke trainingen
• Het jeugdlid is in het bezit van een eigen paard/kan beschikken over een paard

Voor de trainingen wordt een kleine vergoeding gevraagd.

Waar vinden de jeugdtraining plaats:
De jeugdtrainingen vinden plaats bij Stichting Beau Dandy’s, Adres: Meent 15, 3931 MD Woudenberg. http://

Heb jij nou thuis een zoon, dochter of een kennis die in een gezellig team zich wil ontwikkelen in een gezellig team waar plezier voorop staat? Meld je dan nu aan! ;)

Wil je meer informatie of wil je deelnemen aan het jeugdteam?
Stuur dan een email naar: wranjeugdteam@gmail.com.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 12:57 



 
Profiel   

Heel leuk idee, maar ik loop tegen een probleem aan en hoop dat iemand hier kan helpen. Ik heb een dochter van 5 (heb er nog een paar maar het gaat om deze). Zij is letterlijk een natuur talentje. Daarnaast heb ik mijn eigen trouwe doorgewinterde 23 jarige quarter. Zelf in het verleden heel veel les gegeven, maar je eigen kind lesgeven werkt echt niet. Nu zoek ik iemand cq locatie waar mijn dochter les van kan krijgen. Reizen is geen probleem maar wil geen uren onderweg zijn. Wij wonen tegenwoordig in Hoogezand Sappemeer. Dus als iemand iets of iemand weet waar kinderen welkom zijn dan graag.
Gr. Desiree

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 19:58 



 
Profiel   

Hoi Desiree!
Klopt het dat Hoogezand sappemeer in de buurt van Groningen ligt? In Groningen zit Carmen Noordman, een erg lieve damen die denk ik erg goed is met kinden. Carmen doet veel wedstrijden dus er is dan in iedergeval veel door groei mogelijkheden. Haar bedrijf heet Round Up Ranch.
Verder heb je ook nog de silver ranch in Oosterwolde, Friesland. Dit is een western manage met een erg leuke sfeer. Verder ken ik geen western bedrijven in Groningen en omstreken. Hoop dat je hier iets aan hebt!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-19 16:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen