Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Onderlinge Western Oefenwedstrijd / Haaksbergen 16-06-2019

 
Profiel   

Inschrijven voor de onderlinge wedstrijd kan via de app of per mail paard naam en de onderdelen die je wilt starten.. Goede reining bodem aanwezig

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 19:12 



 
Profiel   

Aangepaste prijzen!!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 14:56 



 
Profiel   

Mag ik uit pure interesse vragen hoe de prijzen zijn berekend? De oude prijzen uit de openingspost stonden bijna gelijk aan startgeld voor het NK, en de nieuwe zijn nog steeds hoger dan de gemiddelde startprijzen voor officiƫle wedstrijden. Dat maakt het voor mij niet erg aantrekkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 15:06 



 
Profiel   

Rije schreef
Mag ik uit pure interesse vragen hoe de prijzen zijn berekend? De oude prijzen uit de openingspost stonden bijna gelijk aan startgeld voor het NK, en de nieuwe zijn nog steeds hoger dan de gemiddelde startprijzen voor officiƫle wedstrijden. Dat maakt het voor mij niet erg aantrekkelijk.


De vraag staat uit bij de organisatie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 22:51 



 
Profiel   

Ondanks dat het een onderlinge oefenwedstrijd is, staat er wel een WRAN jurylid (+daar aan verbonden kosten)en er wordt dus ook via het WRAN reglement gereden. De organisatie heeft alles in eigen hand (dus geen vereniging) en betaald alles zelf inclusief de extra prijzen etc. Kortom zij draaien zelf voor alle kosten op. Om een beetje uit de kosten te komen of om in er ieder geval zelf geen geld bij te hoeven te hoeven hanteren zij deze prijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 04:47 



 
Profiel   

Ok bedankt voor je uitleg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 22:04 



 
Profiel   

In overleg met de topicstarter is besloten hier een slotje op te plaatsen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 08:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen