Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

virtual barrel competition

 
Profiel   

Omdat we door corona nergens heen kunnen en alle evenementen en wedstrijden afgelast zijn leek het ons leuk om te beginnen met een online barrel wedstrijd.

hierbij kan iedereen mee doen (ook de ruiters van de engelse takt)


The Rules!

[ img ]

1 Je moet deze patroongrootte instellen om mee te kunnen doen! (zie hierboven)
De afmetingen van dit patroon is klein, dus het zou in de meeste arena's moeten passen!
We begrijpen dat je misschien helemaal niet zoveel ruimte of een plek hebt om te rijden, maar om het als een ECHTE wedstrijd te voelen, denken we dat het concurreren op hetzelfde formaat patroon het eerlijk, nauwkeurig en leuk zal houden!
GEEF ZELF GENOEG RUIMTE OM NA DE TIMER TE STOPPEN!
* Rijd op eigen risico! Rijd alstublieft niet op onveilige terreinomstandigheden!

2 Je MOET je run timen om te 'winnen'.
Je MOET timers op de juiste tijdlijn afmetingen plaatsen of een vriend bij de tijdlijn laten staan ​​met een stopwatch-app of een stopwatch.
Ze MOETEN de tijd stoppen wanneer ze de neus van het paard de timer zien overschrijden of de tijd ervoor stoppen!
Als je een video van je run maakt, laat dan op de timer zien hoe laat het is!
Teken een lijn in het vuil of strooi bloem om een ​​duidelijke timerlijn te maken. Plaats ook een object om de timer duidelijk te starten!
U MOET het paard FILMEN door de timerlijn te steken aan het begin van de run en aan het einde met de timer in frame zodat we de tijd kunnen verifiëren!

3 Je MOET paardrijden! Elk ras en het hoeft niet geregistreerd te worden!
4 Je moet je run vóór zondag 18/4/2020 23:00 indienen bij dutchbarrelranch@gmail.com
U MOET een video indienen om te 'winnen'.
Video moet je run van start tot finish bevatten, met alle drie de vaten en een bewijs van je tijd aan het einde!
We kunnen u om welke reden dan ook geen tijd geven als we van mening zijn dat het patroon niet de juiste afmetingen heeft.

5 Dit is voor FUN om te kunnen concurreren terwijl alle wedstrijden zijn geannuleerd.
Hou je alsjeblieft aan de regels van "sociale afstand".
Wees veilig en loop NIET in of onder onveilige omstandigheden!
Rijd niet met uw paard op grond die niet veilig is om op te rennen.
Ga alleen zo snel mogelijk om u en uw paard veilig te houden!

Verdere info om deel te nemen!

inschrijfgeld €5 per combinatie.
paarden jonger dan 4 jaar mogen niet meedoen ivm de belasting.
cap is gewenst ivm veiligheid (hoed op eigen risico)
heeft u vragen over evt of uw bodem geschikt is of iets anders stel uw vraag dan hier onder dit bericht!

succes allemaal
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 22:50 



 
Profiel   

Jammer van de 5 euro. Wel een leuk idee

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 22:57 



 

Waar is die 5 euro op gebasseerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-20 23:14 



 
Profiel   

het inschrijf geld word gebruikt voor een leuke prijs die je kan winnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 07:54 



 
Profiel   

Nou met 100 deelnemers is dat een dikke prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 17:07 



 

Leuk idee! Ik krijg alleen wel de kriebels van de enorme hoeveelheid MOET in de OP.
Het klinkt zo niet meer zo heel leuk, maar meer als een straf. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 17:13 



 
Profiel   

Ik wou voor oliebol and giggles mijzelf rennend met mijn pony insturen, tja ze is nou eenmaal te klein om op te rijden.. Maar niet voor 5 euro en zulke strenge regels _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 17:24 



 
Profiel   

zodiacje schreef
Nou met 100 deelnemers is dat een dikke prijs!


precies

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 21:24 



 
Profiel   

kwii schreef
Ik wou voor oliebol and giggles mijzelf rennend met mijn pony insturen, tja ze is nou eenmaal te klein om op te rijden.. Maar niet voor 5 euro en zulke strenge regels _O-


we hebben verschillende groepen waardoor meerdere mensen van diverse categorien mee kunnen doen en kans maken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 21:24 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Leuk idee! Ik krijg alleen wel de kriebels van de enorme hoeveelheid MOET in de OP.
Het klinkt zo niet meer zo heel leuk, maar meer als een straf. :')


jammer dat je het zo ziet, totaal niet de bedoeling maar krijg bij andere online wedstrijden zo vaak dat mensen de regels niet snappen of een filmpje toesturen waar wij helaas niks mee kunnen en dit vervolgens moeten melden aan ze wat we natuurlijk ook niet leuk vinden.
daarom hoopte we dat het zo wat duidelijker werd maar erg jammer om te horen dat het nu ook op de verkeerde manier overkomt wat wij totaal niet bedoelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 21:26 



 

De regels en voorwaarden dienen natuurlijk vermeld te worden, dat is logisch. Maar op deze manier met zoveel MOET in hoofdletters en zulke strenge tekst kan ik mij slecht voorstellen dat het bij iemand enthousiasme oproept.
Ik zou er persoonlijk een enthousiaster verhaal van maken en dan daaronder een kopje met voorwaarden op een rij. Zonder hoofdletters, met iets meer variatie op moet. En dan daaronder een leuke afsluiter waar men zich kan inschrijven en/of info kan opvragen. Dat maakt het ook overzichtelijker.

Maar dat is mijn mening. :D

Zijn de filmpjes van de deelnemers ook ergens te zien trouwens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 21:48 



 
Profiel   

Eens met degenen boven mij over de dwingende MOET in de tekst (die trouwens ook niet in heel correct Nederlands is opgesteld, dat maakt het ook minder betrouwbaar overkomen).

Het helpt als je voordat je de regels gaat opsommen vermeldt dat de volgende regels gevolgd moeten worden, omdat het filmpje anders niet beoordeeld kan worden, niet meetelt en daarom dus zonde is van moeite / tijd en geld.
Maak een filmpje waarin je eea uitlegt, dat ondersteunt ook en geeft mensen een voorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 21:53 



 
Profiel   

Anoniem schreef
De regels en voorwaarden dienen natuurlijk vermeld te worden, dat is logisch. Maar op deze manier met zoveel MOET in hoofdletters en zulke strenge tekst kan ik mij slecht voorstellen dat het bij iemand enthousiasme oproept.
Ik zou er persoonlijk een enthousiaster verhaal van maken en dan daaronder een kopje met voorwaarden op een rij. Zonder hoofdletters, met iets meer variatie op moet. En dan daaronder een leuke afsluiter waar men zich kan inschrijven en/of info kan opvragen. Dat maakt het ook overzichtelijker.

Maar dat is mijn mening. :D

Zijn de filmpjes van de deelnemers ook ergens te zien trouwens?


ik zal het veranderen en een nieuw topic openen.
zal vragen of het beheer deze kan verwijderen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 22:13 



 
Profiel   

Hilary schreef
Eens met degenen boven mij over de dwingende MOET in de tekst (die trouwens ook niet in heel correct Nederlands is opgesteld, dat maakt het ook minder betrouwbaar overkomen).

Het helpt als je voordat je de regels gaat opsommen vermeldt dat de volgende regels gevolgd moeten worden, omdat het filmpje anders niet beoordeeld kan worden, niet meetelt en daarom dus zonde is van moeite / tijd en geld.
Maak een filmpje waarin je eea uitlegt, dat ondersteunt ook en geeft mensen een voorbeeld.


het filmpje staat online op de instagram site en website, deze zal ik ook in het nieuwe topic bijvoegen.
bedankt voor de tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-20 22:14 



 
Profiel   

Ik zet dit topic op slot. TS gaat een nieuw topic aanmaken met daarin verduidelijking.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-20 12:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen