The Woodland Spring Trophy 25 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:26

Goedzo Jan

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:42

Ik heb iedereen die zich zorgen maakte over het ontvangen van de startkaarten een PB gestuurd met de tekst van het inschrijfformulier (ik kon niet vinden hoe ik een bijlage kan sturen). Als je op tijd (ruim 2 weken voor de wedstrijd, dus voor 10 maart) je startnummers hebt aangevraagd, kun je gewoon inschrijven voor de wedstrijd. Mail dan alvast het ingevulde inschrijfformulier naar wres@planet.nl, doe dat vandaag of morgen en je bent nog op tijd! (LIKSTEEN!). Er waren hier verschillende suggesties om de betaling op tijd daar te krijgen, je zit waarschijnlijk al wel in het systeem, dus een nummer heb je al, een kwestie van even bellen.

Het zou zo jammer zijn dat je daardoor zo'n mooie wedstrijd mist.

Aan de hand van de reacties die we tot nu toe hebben gehad, lijkt het ons dat we goed gevulde rubrieken krijgen, alhoewel we geen zicht hebben op de online inschrijvers. De 'papieren' inschrijvingen zijn al een mooi stapeltje. De patterns zijn uitdagend, maar goed te rijden. Hint voor de Showmanship (uitgeschreven op veler verzoek): werk aan je conditie!

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:03

@ Sonja: Ik zie op je inschrijfformulier dat mijn laatste opmerking ook voor jou en Faiz geldt

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:05

Shadowboy schreef:
Heey Sonja kom je ook met je nieuwe topper.


Yep, Faiz komt mee! Maar 1 onderdeeltje hoor, SaH. Rustig aan beginnen!

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:08

westener schreef:
@ Sonja: Ik zie op je inschrijfformulier dat mijn laatste opmerking ook voor jou en Faiz geldt


En ik moet twee keer....
Houden jullie er een beeeeetje rekening mee dat ik de rest van de dag ook nog mee moet.... Hahaha gelukkig verstaan mijn paarden nog steeds regelmatig Sjok ipv Jog dus wij Sjokken ons patterntje wel (OMG als ik het maar onthou....)

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:15

Sonja schreef:

En ik moet twee keer....
Hahaha gelukkig verstaan mijn paarden nog steeds regelmatig Sjok ipv Jog dus wij Sjokken ons patterntje wel (OMG als ik het maar onthou....)


Sjokken?

"Showmanship at Halter is een rubriek waarbij de paarden aan de hand worden gepresenteerd in stap en draf en waarbij de voorbrenger op zijn kunde wordt beoordeeld. Het paard moet er uiteraard tiptop uitzien, maar wordt niet beoordeeld op exterieur. De deelnemer laat zien dat het paard gehoorzaamt op de lichtste aanwijzing, zo moet hij een draai om de achterhand maken, zonder zichtbare hulpen van de deelnemer. Het paard laat zich correct opstellen en blijft netjes staan terwijl de jury hem inspecteert."

Aldus ons persbericht...

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:19

Ze sjokken op een lichte hulp en ik lach erbij dus volgens mij komt het helemaal goed

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:43

Sonja schreef:
Ze sjokken op een lichte hulp en ik lach erbij dus volgens mij komt het helemaal goed


wahaha dat komt zeker helemaal goed.
Ik lig nu al in een deuk.

"sjok your horse please"

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-06 10:51

Ook Monique van de Oregon Trail Tack Store heeft toegezegd dat ze weer leuke waardebonnen als extra prijzen ter beschikking stelt.

En als alle reporters en kranten die we aangeschreven hebben ook daadwerkelijk komen, dan zijn jullie allemaal in een klap BN-ers. Kunnen jullie vast wennen aan hele drommen camera's en microfoons om jullie heen.

Anoniem

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:54

*kijkt streng*

Dat is NIET om te lachen Anya, SaH is een heel serieus onderdeel (en tot overmaat van ramp moet je het proefje daarvoor ONTHOUDEN en je weet dat dat niet mijn sterkste kant is... )




Jongens wat heb ik er weer een zin in! Heb al veel te lang geen wedstrijd meer gedaan!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:58

Nou eerlijk gezegd begin ik em te knijpen. Ik ben de laaste keer in Duitsland gestart en toen ging ik het dottercircus in. Dus ik ben NIET zenuwachtig, zeg ik dan tegen mezelf.

Ach... ik win i.i.g. een super sleutelhanger en een dag vol gezelligheid. En mocht ik eraf keilen of iets raars doen dan zijn er lieverds genoeg om me weer op te rapen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 11:00

Anya als ik zie hoe stout Mileen op de laatste clinic was, dan ga ik waarschijnlijk lekker allround scholen zaterdag. See if I care...
We gaan er gewoon weer een ouderwets gezellige dag van maken, en ALS we ergens een lintje bij weten te scoren is dat leuk meegenomen. En zo niet, dan hebben we in ieder geval onze lol en frisse neus weer gehad en weten we weer waar we verder op moeten oefenen!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 20:59

Anya schreef:
En mocht ik eraf keilen of iets raars doen dan zijn er lieverds genoeg om me weer op te rapen

En er zijn er genoeg om foto's te maken
Aangezien ik toch de hele dag aanwezig ben zal ik de digi ook eens meenemen. Wie weet wat voor leuke momenten ik nog vast kan leggen }>

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:05

ik kom bakrandridderen en even het ezeltje van sonja knuffelen
ben toch vrij

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:06

susan schreef:
ik kom bakrandridderen en even het ezeltje van sonja knuffelen
ben toch vrij

Gezellig, en als er stroom is neem ik mijn senseo mee

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 21:07

cornelie schreef:
susan schreef:
ik kom bakrandridderen en even het ezeltje van sonja knuffelen
ben toch vrij

Gezellig, en als er stroom is neem ik mijn senseo mee

hihi met theepads?

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:42

Heey jongens, er komt ook een goeie fotograaf in den Ham om ons mooi op de foto te zetten. Van de wedstrijd Oosterwolde heb ik er een hele mooie fotoshot van overgehouden. Dus????????????????

Shadowboy

Berichten: 337
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Oosterwolde {Fr}

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:42

en meisjes natuurlijk

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 10:02

susan schreef:
hihi met theepads?

Zou dat smaken als er ook koffie door het apparaat is geweest? Ik ben zelf ook wel benieuwd naar de theepads. En anders neem ik gewoon 2 senseo's mee

Leuk dat er weer een fotograaf komt, dus dames ( om maar eens iemand te quoten ) Lipjes getuit en borsjes vooruit
En heren.. uhm.. SMILE

Hoeveel deelnemers zijn er ongeveer?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:00

Daar is op dit moment nog niet heel veel zicht op volgens mij Cornelie, het doorgeven van inschrijvingen via Internet van de Federatie aan de wedstrijdorganisatie gaat (zoals zoveel dingen) nog niet helemaal vlekkeloos.
Ik ben ook benieuwd. Bri en Wit gaan ergens anders heen, dus ik ben benieuwd wie ik dit jaar kan verleiden om gezellig een verkeerd pattern mee te rijden

O ja de Senseo: ook dat tuutje waar het uit komt krijg je er bij voor de theepads zodat het niet naar koffie smaakt.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:08

cornelie schreef:
Anya schreef:
En mocht ik eraf keilen of iets raars doen dan zijn er lieverds genoeg om me weer op te rapen

En er zijn er genoeg om foto's te maken
Aangezien ik toch de hele dag aanwezig ben zal ik de digi ook eens meenemen. Wie weet wat voor leuke momenten ik nog vast kan leggen }>


Ik kom denk ik maar niet meer

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:20

Anya ik sleep je er wel doorheen *noujha je paard hehe*

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:22

Niks niet, daar heb jij geen tijd voor. Jij gaat wandelen met mijn paard en bijrijder

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:23

*oliebol ik maar denken dat jullie dat al vergeten waren*
maareh... dat hoeft echt niet hoor!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 19:24

Sonja schreef:
Niks niet, daar heb jij geen tijd voor. Jij gaat wandelen met mijn paard en bijrijder



I second that
Ik kruip wel naar de uitgang desnoods