The Woodland Spring Trophy 25 maart

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:44

ja klopt, bedankt.. Ik krijg nu iig nadere ondeerzoeken en dan kom ik eens te weten waar ik aan toe ben.

Ik ben gek van alle fjorden hoor Mileentje is net zo leuk als Laukje

missgoldy

Berichten: 648
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: Den Ham

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-06 09:32

Het maken van een goede indeling van de starttijden lukt vandaag niet ivm invoeren in de computer en de verschillende diensten die we zelf moeten werken.
Morgen komt het er absoluut op te staan.
Nog 1 dag geduld dus.

Marjan

CowgirlStore

Berichten: 2155
Geregistreerd: 09-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 12:22

OK, Marjan! Ik vind het sowieso top van je dat je een indicatie van de starttijden kunt geven. Vooral lekker als van ver komt!

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 09:14

Lizard had vorig jaar zulke mooie foto's, ook van de ochtend. Zou hij er dit jaar weer zijn?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:20

Ik trek Milena definitief terug voor deze wedstrijd. Gisteravond heb ik gekeken hoe ze loopt en ze loopt (veel) slechter dan maandag toen ik ontdekte dat ze niet goed was.

Ik kom dus alleen showmanshippen met Faiz.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:23

@Son
Dat is niet zo fijn. Pees niet lekker bij Mileen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:28

De verdenking ging van de week uit naar een spier maar ik geloof er geen barst van (jaja daar heb je weer zo'n eigenwijze eigenaar...). Er zit een fikse zwelling boven de kogel. Deze leek donderdagochtend afgenomen te zijn, maar gisteravond was ' ie weer fors. De hoef is warm en ik voel een duidelijke uitstraling buiten-voor aan de kogel (het is het rechtervoorbeen).
Dit, in combinatie met het vocht, doet mij veel meer denken aan een gewrichtsverdraaiing of misschien wel een probleem in de peesaanhechting...

Ik zit ook enorm te twijfelen of ik de veearts er nog een keer bij zal halen. Ik ben het regelmatig niet met hem eens (en heb ook vaker gelijk dan hij als het om Mileen gaat) en ik weet toch wel wat hij gaat zeggen: Zet maar 3 weken op rust, dan kom ik daarna terug.
En dan komt er weer zo'n rekening waarvan je denkt "Verdomme dat advies had ik mezelf ook kunnen geven en van dat bedrag had ik 3 lessen kunnen nemen" ...


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:43

Dat is wel heel erg balen sonja, maar een wijs besluit uiteraard.
Kan je niet naar een andere da?
In elk geval heel veel beterschap.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 10:51

Cornelie, er zit ook een stuk eigenwijzigheid van mij in.
Ik KEN m'n beesten, en vooral Milena. Daar ben ik al zo lang mee samen, en wel dusdanig intensief dat het soms bijna lijkt of ik kan voelen wat zij mankeert...
Die zwelling boven de kogel heeft een andere vorm dan vorige keer toen ze uitgegleden was. En als je dat tegen een dierenarts zegt, zie je ze denken 'daar heb je d'r weer eentje' ...

Dit is overigens de beste VA die ik tot nu toe heb kunnen ontdekken hier. Als er echt wat mis is, gaan ze hier direct de grens over en naar een kliniek in Duitsland. En dat is niet voor niets...

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:02

Ach zo ben ik stikeigenwijs geweest toen ik die gek Lan's sarcoid niet nog een keer wilde laten wegbranden. Ik werd voor gek versleten met mijn dure zalf van de Uni van Liverpool. Maar mooi dat ik gelijk had. Gewoon doen wat je hart je ingeeft, in combi met een goede dosis paardenverstand en ervaring kun je er dan echt niet zo snel naast zitten. Een DA heeft ook maar een paar jaar gestudeerd. Die kunnen er echt wel naast zitten.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:43

En er is geen bijscholingsplicht voor zover ik begrepen heb.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:44

Zijn er al tijden bekend?
Hoe laat het begint?

Wranglerbutt

Berichten: 10392
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 11:46

cornelie schreef:
Zijn er al tijden bekend?
Hoe laat het begint?
Ben ik als bakrandhanger ook wel nieuwsgierig naar

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 13:57

Sonja schreef:
Ik zit ook enorm te twijfelen of ik de veearts er nog een keer bij zal halen. Ik ben het regelmatig niet met hem eens (en heb ook vaker gelijk dan hij als het om Mileen gaat) en ik weet toch wel wat hij gaat zeggen: Zet maar 3 weken op rust, dan kom ik daarna terug.
En dan komt er weer zo'n rekening waarvan je denkt "Verdomme dat advies had ik mezelf ook kunnen geven en van dat bedrag had ik 3 lessen kunnen nemen" ...




Komt me heel bekend voor.....Heb dit met Impact ook al 2 keer te horen gekregen. Hij staat nu inmiddels 3 maanden stil en is nog steeds niet goed, maar ondertussen wel 2 rekeningen waar je u tegen zegt. Nu staat hij onder behandeling van een fysio en gaat volgende week naar Rodinde. Hopen dat ik zo verder kom.

Iedereen iig heel veel succes zaterdag.

westener

Berichten: 96
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Kloosterhaar

Re: The Woodland Spring Trophy 25 maart, Tijdschema bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:08

Hier volgt het globale tijdschema voor de wedstrijd morgen. Uiteraard zal alles niet op de minuut af gereden kunnen worden, maar we doen ons best.

Beginners
10.00h Showmanship at Halter
10.20h Trail
10.45h Pleasure
11.00h Horsemanship
11.25h Reining
Prijsuitrijking Aanmoedigingsprijs en Best Gereden Beginner

Amateurs/Open
11.55h Showmanship at Halter

Pauze

Amateurs/Open (steeds eerst de Am, dan de Open)
13.00h Trail
14.20h Pleasure
14.50h Horsemanship
15.55h Western Riding
16.10h Reining

We weten niet precies hoe laat, maar een reporter van de Bit komt langs op de wedstrijd. Dus allemaal nog een keer extra poetsen en vriendelijk lachen!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 18:37

Superservice weer hoor! Behalve deze melding op internet kreeg ik vanmiddag ook keurig een belletje dat de showmanship vervroegd gedaan gaat worden. Hartstikke fijn!
Ook de sportieve reactie op de afmelding van Mileen is erg prettig.

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 21:20

cornelie gaan we die hee een andere keer proberen? k moet morgen toch werken
werd vandaag gevraagd om ergens in te vallen en tja bij een nieuwe baan is dat soms best slim

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 22:20

Ja hoor, en werk ze
Ik heb de koffie en de koekjes al ingepakt.
Wat is het adres eigenlijk ( voor de tomtom )

Wranglerbutt

Berichten: 10392
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:37

Ruiterpad 3 geloof ik

iski
Berichten: 994
Geregistreerd: 23-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:44

Wranglerbutt schreef:
Ruiterpad 3 geloof ik

Goed dat ik dat weet......heb een pompompommmetje i.p.v. een tomtommetje..... je weet wel..pompompom.....rij gewoon ergens in het rondte....tot ik vind wat ik zoek......of blijk te zoeken wat ik vind....

Wranglerbutt

Berichten: 10392
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 23:49


Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 15:33

en nu wil ik de uitslagen weten!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:11

Hoi even snel want ik ben net thuis en ik moet weer weg naar cabaret op de UT waar Ben al is.

Ik weet bijna geen uitslagen meer. Ik ben te moe. Dus je moet even wachten op iemand met nog wel hersencellen die het doen.

Jip is vijfde geworden in de beginnerspleasure. Dat ging heel netjes.
Ik vond zelf dat Lan de Pleasure heel netjes liep. Prachtig langzaam en verzameld, maar de jury vond dat ze toch niet laag genoeg liep. 8e geplaatst.

Horsemanship vond ik zelf slordiger gereden, maar daar zijn we derde geworden. Mooi geel strikje.

Faiz was heel dapper in een vreemde bak.
Wit deed het prima! In ieder geval eerste HS
Rom heeft prijzen in de trail.
Marja ging ook met strikjes naar huis, maar ik weet echt niet meer wie wat heeft gewonnen.

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:13

oke! bedankt anya! en veel plezier vanavond:D

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:16

Oh ja en voor ik het vergeet. Pluim voor de organisatie. Dik in orde! Alles op tijd en goed geregeld!