Clinic in Oosteind

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stefanietjuh

Berichten: 1457
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Clinic in Oosteind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 19:57

Hey,

Voor school moeten wij een clinic organiseren. Onze klas is in 4 groepjes verdeeld en veel willen al dressuur doen. Dus dacht ik, dan doen wij wel lekker over western, veel leuker .
Maar nou moeten we dus iemand hebben die western rijdt op redelijk hoog niveau. Hoeft geen topniveau te zijn, maar je moet wel wat kunnen.
Het is de bedoeling dat je een clinic gaat geven (met je eigenste paard of van een ander als dat kan) voor een publiek. Wij organiseren alles, jij hoeft alleen maar te rijden en wat te vertellen over western. Ik weet nog niet hoeveel mensen er komen.

Het is op 27 april op een avond. We weten nog niet hoe laat. Er worden dan 4 clinics gegeven op manege Buitenhorst in Oosteind.
Oosteind ligt vlakbij Oosterhout (Breda - Brabant)
Ook moet je op maandag komen (24 april) zodat je alvast iets kan laten zien van je training. Op die maandag komt ook Lammert Haanstra kijken, voor evt. tips voor in je training.

Ik hoop dat iemand dit heel leuk lijkt en snel reageert
Als je zelf niet wil of kan, wil je dan alsjeblieft deze topic aan andere mensen laten zien die dit wel zouden kunnen/willen.

Bedankt voor het lezen in ieder geval!!

francisca2
Berichten: 401
Geregistreerd: 24-11-04

Re: Clinic in Oosteind

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:01

Op zich lijkt het ons wel heel leuk en vinden we het een heel leuk initiatief om het westernrijden te promoten, maar we weten nog niet of het helemaal kunnen inpassen (qua tijd/avond). Neem anders even contact met me op: 06-29080035. Zie ook voor meer info: www.edgosen.com.

Groetjes,
Francisca

stefanietjuh

Berichten: 1457
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 09:23

Ik zal het eerst even met mijn groepje bespreken voordat ik ga bellen
Hartstikke bedankt voor uw reactie.