clinic van shawn flarida in uk engeland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kyra31
Berichten: 138
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: utrecht

clinic van shawn flarida in uk engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 17:15

hallo allemaal ik wilde jullie even op de hoogte brengen van een clinic van shawn flarida die in mei gegeven word in uk engeland.

dit kreeg ik door van mijn trainer marco s, waar ik nu sta met mijn paardje.en waar ik goede vooruitgang boekt met het inrijden van mijn paardje,ik vind dat ie het super doet en op een rustige manier het meeste moet ik zelf doen maar soms stapt ie er wel eens op en legt ie het zo uit om het even voor te doen.
ik heb wel eens wilde verhalen over hem gehoord ,zoals dat hij een harde ruiter is en een bekketrekker maar ik heb hem er nog nooit op kunnen betrappen ,ook niet als ie zijn eigen hengsten rijd .maar als ik het wel eens over hem had dan hoorde ik alleen maar slecht over hem,wat ik best wel jammer vind ,ieder mens kan veranderen toch.

hij heeft momenteel een western stal in benschop waar hij ook nog enkele stallen over heeft.

voor verdere informatie kunnen jullie het via mij vragen en of eventueel je tel.nr geven zodat ik dit door kan geven aan marco s.
ps ook de vragen over de CLINIC van SHAWN FLARIDA

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Re: clinic van shawn flarida in uk engeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:14

Marco S

DubbelFun

Berichten: 88714
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:51

Gaat dit nu over Shawn F of een lofzang voor Marco S

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:57

Lijkt me meer bij commercieel horen....

Cer

Berichten: 30168
Geregistreerd: 22-10-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 13:34

Marco S... t blijft een beetje raar klinken hoor.. maar hij heeft wel fanatieke aanhangers

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:23

Sugarmiss schreef:
Gaat dit nu over Shawn F of een lofzang voor Marco S

Shawn F zit in 't buutenland dus dit gaat over Marco S met een vleugje shawn ergens.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:47

Is dit om aan te kondigen wanneer de clinic is? Dan graag de datum plaatsen in een nieuw topic met de bijbehoorende info daarover.

Omdat ik daarover hier weinig over kan vinden en dit topic verder niet duidelijk is, hier een slotje.