Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 368 [ 9189 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] 'Show je tack'-topic

 
Profiel   

Hierbij het vervolg van [WN-TR] Centraal 'Show je tack'-topic Dit topic is gestart om iedereen de kans te geven zijn/haar al dan niet nieuw aangeschafte tack (zadels, pads, bescherming, setjes, enz.) te showen. Gezien daar gretig gebruik van is gemaakt hier dus vervolg :)

Even de regeltjes op een rij:

- Aparte fototopics bedoeld om je nieuwe tack te showen zijn niet meer toegestaan, daar is dit centrale topic voor.

- Er mogen maximaal 2 zichtbare foto's per post geplaatst worden, net als in andere topics op Western Tackroom. Uiteraard kun je meer foto's plaatsen in een link.

- Oneliners ('mooi zadel') en slowchat-berichten zijn niet de bedoeling en kunnen zonder waarschuwing verwijderd worden.

Wij hopen dat dit net zo'n mooi topic zal worden. :)



Laatst bijgewerkt door A_nouk op 30-04-18 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

TAG aangepast

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 13:18 



 
Profiel   

Nou, dan heb ik gewoon zin om hier de eerste tack-shower te zijn :D

Als dat mag dan, ondanks dat ik mijn spulletjes al eens eerder heb geshowed :o

Blue in Blue.
[ img ]

Blue in Pink.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:18 



 
Profiel   

En dan ook maar mijn hoofdstelletjes. Hebben we gelijk een mooie start van het topic, toch?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:19 



 
Profiel   

Het is ook al even geleden dat ik mijn tack heb geshowd

[ img ]

Ben best tevreden alleen zou er nog een andere hoed moeten komen en een ander hoofdstel+ teugels
Maar alles op zijn tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:32 



 
Profiel   

Geel staat goed op je paard. Ik vind zijn snoetje echt adorable :D En dat blauwe lintje staat jullie natuurlijk ook prachtig ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:39 



 
Profiel   

Als ik een goede boomloze onderpad (HAF?) gevonden heb, dan kan ik ook mijn setje showen hoor... Misschien eens naar Countrymill, is dat een leuke winkel?

Dat rose is gaaf zeg.

Lissatje, je paard heeft echt een schattige snoet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:42 



 
Profiel   

Setje is te koop + geschikt voor onder boomloos O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:48 



 
Profiel   

Aaa bedankt. Vind het geel ook wel fijn. Al heb ik net een zwarte blanket gekocht. Ga eens kijken of het dan nog iets beter is.
En Blaze is echt een schatje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 16:52 



 
Profiel   

mooie setjes, ga binnenkort ook terug foto's nemen met het goede weer en ga 24 of 25 april misschien nieuw tack scoren :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 18:28 



 
Profiel   

ik was al benieuwd wanneer we een nieuw topic moesten openen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 19:31 



 
Profiel   

Listo heeft sinds gisteren een nieuw trainingshoofdstelletje van Cattelman
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 20:00 



 
Profiel   

Roosje1987 schreef
Setje is te koop + geschikt voor onder boomloos O:)

Die rose pad? Wat is dat dan voor type?

Cattleman heeft ook altijd mooi spul, net hoofdstelletje hoor!

Kunnen we hier ook geen lijstje maken van de westernshops in Nederland/(Belgiƫ)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 20:05 



 
Profiel   

Ik stuur je even een pb, dan kunnen we netjes on-topic blijven.
*Edit* Het is eigenlijk gewoon wel on-topic om te vertellen wat voor een pad het is :D Het is een professionals choice SMX airride pad en de beenbeschermers zijn SMB 3 boots, ook van professionals choice.

@ Horsesshanna: Net hoofdstelletje hoor. Al zou een rechte frontriem denk ik mooier staan bij je paard. Nu kijkt hij op deze foto ook niet al te wakker, misschien speelt dat ook mee, haha.


Laatst bijgewerkt door RoosvanBlue op 27-03-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 20:12 



 
Profiel   

Roosje1987 schreef
Ik stuur je even een pb, dan kunnen we netjes on-topic blijven.

@ Horsesshanna: Net hoofdstelletje hoor. Al zou een rechte frontriem denk ik mooier staan bij je paard. Nu kijkt hij op deze foto ook niet al te wakker, misschien speelt dat ook mee, haha.

ja hij was in een zeer luie dag hij had net liggen slapen maak binnenkort nieuwe foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 20:13 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Mijn dochter met haar Quarter Pretty Mega Kiss. Hoofdstelletje is custom made met blue quartz bloemen,zadel is een Brazos Ladies Reiner. Pad van Mattes, maar past niet onder dit zadel :o

Normaal rijdt ze met cap en behoorlijke schoenen, maar het was een fotoshoot voor haar lentefeest-foto's...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 22:22 



 
Profiel   

Al aan de squarepad van Mattes gedacht? Heb je een close up van dat hoofdstel??? Mooie combi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-11 22:43 



 
Profiel   

Ik heb zo'n squarepad, maar die hing op dat moment over de waslijn te drogen. :D En het gevoelige velletje van Maggy verdraagt alleen Mattes, dus hebben we het maar even zo opgelost.
Ik heb wel een close-up. Zal hem vanavond eens uploaden, ben nu op mijn werk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 08:24 



 
Profiel   

sevke leuke foto's hoofdstelletje komt me bekend voor

die pad is speciaal voor een BM?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 09:03 



 
Profiel   

spatter schreef
sevke leuke foto's hoofdstelletje komt me bekend voor

die pad is speciaal voor een BM?


Ik heb nochtans nog geen foto's geplaatst van het hoofdstelletje, en er is geen tweede van ;) Spicegirl heeft er wel eentje te koop wat erop lijkt.

Ik veronderstel dat de padvraag niet aan mij gesteld wordt ? Ik heb geen boomloze zadels...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 10:14 



 
Profiel   

jawel, die pad loopt langer door aan de zijkanten voor, zulke worden ook gebruikt bij BM of zit hij er gewoon heel scheef onder op de tweede foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 10:41 



 
Profiel   

Hier mijn Tack of setje.

Tijdens het ringsteken 2009

[ img ]

Hier nog 1 maar dan een 1 malig setje.Ook tijdens het ringsteken vorig jaar.

Thema vergt geen uitleg :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 11:29 



 
Profiel   

spatter schreef
jawel, die pad loopt langer door aan de zijkanten voor, zulke worden ook gebruikt bij BM of zit hij er gewoon heel scheef onder op de tweede foto?


Is een gewone rounded pad van Mattes. Niet speciaal voor BM of zo, toch niet dat ik weet, maar de gewone rounded western. En hij zit wel een beetje scheef. Dochterlief heeft wat moeite met het opzadelen van haar paard (paard is 1.52 en zij 1.49, zadel weegt 20 kg) en moeders kan haar niet helpen wegens tijdelijk verblijf in een rolstoel. :=
Ik heb geen flauw idee hoe een speciale pad voor BM er hoort uit te zien...
Deze is het, maar dan in een ander kleurtje
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 13:00 



 
Profiel   

leuk zeg, je dochter @sevke! en ja er mag ook wel een kleurtje onder het mooie zadel! leuke set overigens (en schattige dochter zeg!)
@Westerntrail, lachen die outfit, maar ik kan je tack niet goed zien eerlijk gezegd.
en de rest was eigenlijk bekend maar mooie outfits, vooral de blauwe van @roosje1987 is mijn favoriet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 14:56 



 
Profiel   

Josefien schreef
leuk zeg, je dochter @sevke! en ja er mag ook wel een kleurtje onder het mooie zadel! leuke set overigens (en schattige dochter zeg!)
@Westerntrail, lachen die outfit, maar ik kan je tack niet goed zien eerlijk gezegd.
en de rest was eigenlijk bekend maar mooie outfits, vooral de blauwe van @roosje1987 is mijn favoriet!

Zal binnenkort een betere foto,s maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 16:00 



 
Profiel   

Aangezien men foto niet meer te zien is door 1 of ander reden post ik hem even terug opnieuw ;)
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-11 16:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 368 [ 9189 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen